> Novinky | Diskuzní fórum | Kalendář | Kniha | Galerie | Odkazy | Pneu | Bazar | Kontakt <

RACESTORE.eu

TESPO

PROTLUM

AVON

Sosnová

AKCESPORT


Anketa:

Kalendář:

Náhodné foto:

Fuglau 2009 - D1, D1A a D2

 


27.06.2009 21:20:47

Sedlčany – obsazeno!

Depo je našlapané k prasknutí! To se jede Evropa? Ne, jen domácí Č-R mistrák spolu s malými Racer buggy. Počasí? Zataženo, ale dusno, tlak nízký, až se dělá některým špatně :o) Trať? Chudáci pořadatelé. Trať je výborná, a už poněkolikáté upravená. Sjízdnost dobrá, jen bude zajímavé, jaká se zítra pojede stopa. Povrch je místy opravdu suchý, ale pod vrstvou sušší zeminy je podmáčený podklad, tak uvidíme, jak se to zítra rozjezdí a hlavně zda se stopa opakovanými průjezdy aut vysuší. Snad už nesprchne. Nálada? Výborná, bojová, a přesto kamarádská.

NA STRÁNKÁCH

BY SE MĚLY ZÍTRA NACHÁZET ONLINE VÝSLEDKY

Pokud vás zajímá, jaké je právě počasí v Sedlčanech, koukněte webkamerou na náměstí.

Překvapení? Fabie JP2. Co to je?


Jani Paasonen dorazil se „svou“ dvojkovou fábií, která byla postavena u „modrých inženýrů“ z Boleslavi. Auto je postaveno pro Dána Torbena Møllera a Jani s ní jel loni v Buxtehude na posledním podniku ME.


Auto je zajímavé tím, že karoserie byla loni připravena v ČR, motor 2,0 16V je od Hohenester GmbH (kousíček od Ingolstadtu, tedy základny koncernu), převodovka je sekvenční pětistupňová od Švédů ze Sellholm, podvozek je také švédský - Öhlins Racing.


No a ta dvojka? Druhá fabia je také ve dvojkové karoserii, ale není modrá, nýbrž základ bílý a polep červeno-černý. Pilot je opět JP, ale tentokrát jde o tuzemce, o Josefa Pátla.


Mediasport, jak víme, disponuje několika fabiemi první generace v tzv. cupové úpravě (tedy ne zcela plnohodnotné auto do D1) a právě Pepův vůz je první vlaštovkou z cupu nové generace.



Změn doznala fabie nejen na kabátku, ale zapracováno je i na motoru, nápravách, řazení… Uvidíme, jak se povede početnému cupu na trati.

Další novinkou je jedničková fabia do D1A Zdeňka Kučery. Však už ji Tomáš Hurt mlsně okukuje :o)



Zítra začínáme v osm měřáky, v jedenáct je první runda a finále v půl čtvrté. Stihne se to? Toť otázka. Asi hodně záleží na organizaci a na rozhodnutí, zda autocrossaři pojedou celou svou obvyklou trasu, nebo dojde k operativnímu rozhodnutí a trať jim bude postavena na míru zítřejším podmínkám.

No a na závěr ještě pár fotek:


Takhle vypadal dnes odpoledne vjezd do vnitřního kola


Tohle je výjezd z něj


První zatáčka


Výjezd z autocrossové části před první RC zatáčku, pojede se tudy zítra?


Tudy rallyecrossaři opouští obvykle trať po dojetí rozjížďky. Kudy pojedou zítra?


Sjezd ze stráně autocrossařů nad střelnicí


Vydrží to takhle, nebo se bude opakovat historie z léta roku 2006?


Malé děti mají malé zázemí, ale perfektně uspořádané a přehledné.


Dva stroje Jardů Kalných (Racer Buggy 160 v popředí, Peugeot 206 S1600 v pozadí). Malý Jarda osobně.


Oblíbené papírování před přejímkou v podání "kralupských peugeoťáků" Jardy Samce a Vráti Kintera


Rallyecross je prostě k sežrání. Někteří mechanici také. Zítra to bude asi v podání Jardy Samce pořádné maso!


To nejlepší na konec, vlastně navrch.


Michal Oberstein, 27.06.2009 21:20:47, četlo 11645 čtenářů.

[ Zpátky ]

Vaše názory
Jméno
E-mail
WWW
Vzkaz
Smajlík
Kód
opište text z obrázku