> Novinky | Diskuzní fórum | Kalendář | Kniha | Galerie | Odkazy | Pneu | Bazar | Kontakt <

RACESTORE.eu

TESPO

PROTLUM

AVON

Sosnová

AKCESPORT


Anketa:

Kalendář:

Náhodné foto:

MMČR Sosnová - jezdci PL a AT

 


06.06.2009 15:48:06

Průběžně z Melku

VIDEA z Rallycross.hu: bouračka Johanssona, bouračka D1.

FINÁLE:

Divize 1:
1. Michael Jernberg (S)
2. Kenneth Hansen (S)
3. Stig-Olov Walfridsson (S)
4. Ludvig Hunsbedt (N)
5. Andréas Eriksson (S)
6. Sverre Isachsen (N)
7. Guttorm Lindefjell (N)
8. Frode Holte (N)
9. Kevin Procter (GB)
10. Jean-Luc Pailler (F)
11. Helmut Wild (D)
12. Ole Kristian Nøttveit (N)
13. Koen Pauwels (B)
14. Peter Ramler (A)
15. Pavel Koutný (CZ)
16. Ayrat Shamyiev (RUS)
18. Alois Höller (A)
  Divize 1A:
1. Eduard Leganov (RUS)
2. Timur Timerzyanov (RUS)
3. Ildar Rakhmatullin (RUS)
4. Christian Petrakovits (A)
5. Mats Lysen (N)
6
. Zdeněk Čermák (CZ)
7. Olivier Bossard (F)
8. Manfred Beck (A)
9. Václav Veverka jr. (CZ)
10. Jaroslav Kalný (CZ)
11. David Johansson (S)
12. Václav Veverka (CZ)
13. Ondřej Smetana
14. Michaela Kalná (CZ)
15. Gábor Bánkuti Jr. (H)
16. Pavel Vimmer (CZ)
17. Wolfgang Schörghuber (A)
21. Jiří Galuška (CZ)
  Divize 2:
1. Knut Ove Børseth (N)
2. Jos Sterkens (B)
3. Per Niklas Lööv (S)
4. Roman Častoral (CZ)
5. Guino Kenis (B)
6. Patrick Mertens (B)
7. Ivo Van Den Brandt (B)
8. Viktor Mužík (CZ)
9. Jouko Kallio (FIN)
10. Josef Strobl (A)

3. runda:

Ve třetí rozjížďce na start nenastoupil Knut Ove Børseth, který dvakrát zvítězil, takže při absenci zatím nejrychlejší zadokolky měliy šanci i ostatní vozy s pohonem zadní nápravy. Nejlépe si vedl Belgičan Jos Sterkens, který druhému Löövovi ujel jen o pár desetin, ale třetí Roman Častoral dostal už tři vteřiny. Viktor Mužík na Romana ztratil dalších 13 sekund. Výsledek ze druhé rundy byl pro Zdeňka Čermáka jistě velkým zklamáním a tak si to mladý Jihočech vynahradil v této jízdě. Druhému Bossardovi poodskočil Zdeněk o necelou vteřinu. Označení CZ jsme ještě mohli zaznamenat na sedmém místě, které obsadil Eduard Leganov. Jen vteřinu za Edou byl Venca Veverka, Jarda Kalný, Pavel Vimmer a Venda Veverka. V této jízdě Míša cíl bohužel nespatřila a tak má místo pořadí jen body, konkrétně 80 b. Turbo čtyřkolky si podmanil Sverre Isachsen, před Jernbergem a Hansenem. Za nimi pak Eriksson a J.-L. Pailer. Pavel ztratil na nejrychlejšího bohužel 14 vteřin a dostal tak 17 bodů.

Do B finále ve dvojkách jde tedy Viktor Mužík ze třetí řady, Roman je v áčku ve druhé řadě. 1A má v C hned pět Čechů: v první řadě oba Veverkové, za nimi Míša s Ondrou a za nimi Pavel Vimmer s Bánkutim. Béčko pak má zatím jen jednoho našeho zástupce a tak ve třetí řadě doplní Jardu patrně někdo z rodiny Veverkových. V Áčku má pole Eda, Zdeněk je ve třetí řadě a doufáme, že se vedle něj postaví někdo z našich. V D1 je Pavel v Céčku ve druhé řadě vedle Nottveita. Poleposition má Isachsen, , vedle kterého startuje Jernberg, za nimi Hansen a Waldfridson. Skončí opět Isachsen na druhém místě, nebo konečně prolomí smůlu a vyhraje? Udrží Sverre vedení v šampionátu?

Divize 1:
17. Pavel Koutný (CZ)
  Divize 1A:
1. Zdeněk Čermák (CZ)
9. Václav Veverka (CZ)
10. Jaroslav Kalný (CZ)
11. Pavel Vimmer (CZ)
12. Václav Veverka jr. (CZ)
14. Ondřej Smetana
20. Jiří Galuška (CZ)
-. Michaela Kalná (CZ)

  Divize 2:
3. Roman Častoral (CZ)
8. Viktor Mužík (CZ)

2. runda:

Když jsem včera psal, že Roman je "klasicky" na čtvrté příčce, tak nám dnes po ránu udělal radost a vyhoupl se o stupínek výš. Ve hře v D2 je zpět Patrick Mertens a tak má Viktor opět s kým bojovat. Zde Mužíkovi podlehl Van Den Brandt a Viktor je podruhé devátý. JEdnaáčka ovládl opět Mats Lysen před dvojicí Rusů. Skoro to vypadá, že má Eduard Leganov třetí příčku předplacenou. Měřák, první i druhá rozjížďka. V první rundě byla pátá Míša Kalná, teď ji na stejném místě vystřídal otec Jaroslav. Venda Veverka je opět pěkně v předu (8.), za ním  jeho táta. Ondra Smetana zaznamenal zatím nejlepší výsledek tohoto víkendu, naopak moc se nedaří Zdeňku Čermákovi. Druhou jízdu nedokončil Pavel Vimmer. V D1 bouhžel odjel jen jedno kolo Pavel Koutný a tak si připsal 80 bodů. Když jsem psal o tom sovnání, tak zde zajel nejlépe PEter Ramler na jedenácté příčce, Höller byl devatenáctý a Kotán nenastoupil.

Divize 1:
1. Kenneth Hansen (S)
2. Sverre Isachsen (N)
3. Michael Jernberg (S)
4. Jean-Luc Pailler (F)
5. Stig-Olov Walfridsson (S)
6. Jos Kuypers (I)
7. Guttorm Lindefjell (N)
8. Ludvig Hunsbedt (N)
9. Kevin Procter (GB)
10. Helmut Wild (D)
11. Peter Ramler (A)
12. Ole Kristian Nøttveit (N)
13. Ayrat Shamyiev (RUS)
14. Andréas Eriksson (S)
15. Koen Pauwels (B)
16. Rustam Minnikhanov (RUS)
*. Pavel Koutný (CZ)
  Divize 1A:
1. Mats Lysen (N)
2. Timur Timerzyanov (RUS)
3. Eduard Leganov (RUS)
4. Manfred Beck (A)
5. Jaroslav Kalný (CZ)
6. Christian Petrakovits (A)
7. Ildar Rakhmatullin (RUS)
8. Václav Veverka jr. (CZ)
9. Václav Veverka (CZ)
10. Ondřej Smetana
11. David Johansson (S)
12. Olivier Bossard (F)
13. Zdeněk Čermák (CZ)
14. Gábor Bánkuti Jr. (H)
15. Wolfgang Schörghuber (A)
16. Michaela Kalná (CZ)
21. Jiří Galuška (CZ)
-. Pavel Vimmer (CZ)
  Divize 2:
1. Knut Ove Børseth (N)
2. Per Niklas Lööv (S)
3. Roman Častoral (CZ)
4. Guino Kenis (B)
5. Jos Sterkens (B)
6. Jouko Kallio (FIN)
7. Josef Strobl (A)
8. Patrick Mertens (B)
9. Viktor Mužík (CZ)
10. Ivo Van Den Brandt (B)

1. runda:

V D2 nenastoupil nejen Pepa Iro, ale i Patrick Mertens (motor), Roman dojel "klasicky" čtvrtý, viktor devátý. Rozjížďka D1A je také u konce, ale po havírii v D1 (Jussi Pinomäki, René Münnich a Per Eklund) je jízda pozastavena a harmonogram nabírá malé zpoždění. Šestnáctistovky ovládl domácí Petrakovits, Johansson druhý, Leganov třetí, ale pozor, na pátém místě je Míša Kalná! Obdivuhodné. Za ní Zdeněk, "malej" Venda, Jarda za Bánkutim jedenáctý, Ondra dvanáctý. Jedničky stále nejedou. Zde budeme velice zvědaví na časy pilotů, kteří se objevují v našem mezinárodním mistráku. V rámci porovnání, máme v 1A třeba Bélu Ujháziho (zde šel přes střechu) a Schörghubera. Havárie v D1 se ukázala jako velmi závažná a tak dnešní program už nepokračuje. Závod byl přerušen a pokračuje se až zítra. Stalo se tak ve třetí z pěti jízd a průběh incidentu můžete vidět na videu, na které napsal Tomáš link v diskuzi pod článkem. První rozjížďka D1 zaznamenala skvělý čas Pavla Koutného, naopak nenastoupil ani nám dobře známý Alois Höller a Peter Kotán. Jen tři kola dokončil Guttorm Lindefjell. Z jasných důvodů nenajdeme ve výsledcích Reného Münnicha, Pera Eklunda, ani Jussiho Pinomäkiho. Ludvig Hunsbedt skončil až osmnáctý.

Jenom pro zajímavost, čas, kterého dosáhl Hunsbedt (3:10,54) je o sedmnáct sekund horší, než jaký zajel nejrychlejší Jernberg. I tak by ale stačil čas Ludviga Hunsbedta na první místo v D1A, kde zvítězil Christian Petrakovits (3:11,38 ). Čas prvního ze zadokolek Knuta Ove Børsetha (3:12,97) by předstsavoval v D1A třetí příčku za Edou Leganovem.

Divize 1:
1. Michael Jernberg (S)
2. Sverre Isachsen (N)
3. Stig-Olov Walfridsson (S)
4. Kevin Procter (GB)
5. Andréas Eriksson (S)
6. Pavel Koutný (CZ)
7. Jos Kuypers (I)
8. Helmut Wild (D)
9. Ole Kristian Nøttveit (N)
10. Kenneth Hansen (S)
11. Frode Holte (N)
12. Koen Pauwels (B)
13. Peter Ramler (A)
14. Jean-Luc Pailler (F)
15. Rustam Minnikhanov (RUS)
16. Ayrat Shamyiev (RUS)
  Divize 1A:
1. Christian Petrakovits (A)
2. David Johansson (S)
3. Eduard Leganov (RUS)
4. Ildar Rakhmatullin (RUS)
5. Michaela Kalná (CZ)
6. Zdeněk Čermák (CZ)
7. Václav Veverka jr. (CZ)
8. Olivier Bossard (F)
9. Václav Veverka (CZ)
10. Gábor Bánkuti Jr. (H)
11. Jaroslav Kalný (CZ)
12. Ondřej Smetana
13. Wolfgang Schörghuber (A)
14. Ulrik Linnemann (DK)
15. Pavel Vimmer (CZ)
16. Timur Timerzyanov (RUS)
20. Jiří Galuška (CZ)
  Divize 2:
1. Knut Ove Børseth (N)
2. Jos Sterkens (B)
3. Per Niklas Lööv (S)
4. Roman Častoral (CZ)
5. Guino Kenis (B)
6. Jouko Kallio (FIN)
7. Josef Strobl (A)
8. Ivo Van Den Brandt (B)
9. Viktor Mužík (CZ)
-. Josef Iro (CZ)
-. Patrick Mertens (B)

Měřáky:

Josef Iro pro tento víkend skončil. V novém motoru nevydržela klikovka. Piloti D2 se semknuli a odmítli nastoupit do oficiálního měřeného tréninku kvůli změnám, které na trati pořadatelé mezi volnými a měřeným tréninkem vyrobili. Dohoda s pořadateli byla úspěšná a tak došlo k odsunutí startu do měřáku. Do závodu nastoupily oba Citroeny s novými motory.

Divize 1:
1. Andréas Eriksson (S)
2. Jean-Luc Pailler (F)
3. Sverre Isachsen (N)
4. Jos Kuypers (I)
5. Michael Jernberg (S)
6. Kenneth Hansen (S)
7. Ludvig Hunsbedt (N)
8. Guttorm Lindefjell (N)
9. Frode Holte (N)
10. Ole Kristian Nøttveit (N)
11. Stig-Olov Walfridsson (S)
12. Kevin Procter (GB)
13. René Münnich (D)
14. Per Eklund (S)
15. Jussi Pinomäki (FIN)
16. Pavel Koutný (CZ)
 
  Divize 1A:
1. Mats Lysen (N)
2. Johan Larsson (S)
3. Eduard Leganov (RUS)
4. Olivier Bossard (F)
5. David Johansson (S)
6. Ildar Rakhmatullin (RUS)
7. Christian Petrakovits (A)
8. Timur Timerzyanov (RUS)
9. Jaroslav Kalný (CZ)
10. Václav Veverka (CZ)
11. Pavel Vimmer (CZ)

12. Gábor Bánkuti Jr. (H)
13. Zdeněk Čermák (CZ)
14. Wolfgang Schörghuber (A)
15. Manfred Beck (A)
16. Ulrik Linnemann (DK)
17. Ondřej Smetana
18. Michaela Kalná (CZ)
19. Václav Veverka jr. (CZ)
22. Jiří Galuška (CZ)
  Divize 2:
1. Per Niklas Lööv (S)
2. Knut Ove Børseth (N)
3. Jouko Kallio (FIN)
4. Roman Častoral (CZ)
5. Jos Sterkens (B)
6. Guino Kenis (B)
7. Josef Strobl (A)
8. Patrick Mertens (B)
9. Ivo Van Den Brandt (B)
10. Viktor Mužík (CZ)
-. Josef Iro (CZ)

Michal Oberstein, 06.06.2009 15:48:06, četlo 10437 čtenářů.

[ Zpátky ]

Vaše názory
Jméno
E-mail
WWW
Vzkaz
Smajlík
Kód
opište text z obrázku
   
   
beda 2009-06-19 00:54:49
Nevěřím tý poslední větě to bys hrozně rozesmutnil J.G. !!!
masakr 2009-06-18 07:23:39
Jasne,stejne jako isacha v madarsku,ale pak si to vybrecel a zase tam tam byl,to bylo jeste kdyz jezdil Jani.Jste jednu vec,Pavel se nikam nechodi dohadovat,ani brecet.A co se tyce sosnovy,tu Pavel zna jako svoje boty,stejne jako vsichni svoje domaci trate,a auto tam podvozkove funguje velice dobre.Ze nevzpomenes zavody pred sosnovou,to by se,ale nemohlo na Pavla utocit tak se to nehodi do kramu,ze?A dalsi,to co spotrebuje za material treba Ericsson za vejkend,tak to jsou u nas prachy skoro na celou sezonu,to jen tak na okraj.Tak ze Splichale,doporucuju ti sehnat par drobnejch,vyraz a dokaz aspon to co Pavel,a to plati pro vsechny,ono se to u pocitacu keca.A to je opravdu posledni co sem kdy pisu
josef 2009-06-15 20:28:15
Tak Koutný na to ,že má k dispozici desetinový rozpočet(můj odhad) tak ty výsledky jsou slušný.Takový tatarstánec Minnihanov má rozpočet mnohen větší a výsledky tomu vůbec neodpovídají.Ta D1 je hodně o prachách,nevím kde na to ty skandinávci tolik berou i bez repre dotace.
Petr Šplíchal 2009-06-15 18:21:59
Pro masakra -příspěvek Petr blbeček jsem nepsal,ale v tom tvim příspěvku si se skvěle projevil,zkus se zamyslet nad tim,že závoděj i jiný ne jenom Koutný.Ještě mi prozrad-auto teda nemá na konkurenci ale v Sosnovy to zase klapne ne?Přinejhoršim někoho vyloučej aby to klaplo?Ale tomu taky nerozumim nesmim věřit všemu co vidim vid!
masakr 2009-06-15 13:29:44
Ted jsi se trefil:-))),i tim jmenem
´PETR blbeček 2009-06-15 13:02:38
masakře přidej !Zatim to vypadá,že Vám ubližuje i mandelinka bramborová (americký brouk).Že zástupci fasu kroutěj hlavama nad něčim,co je podle regulí,řádů,logiky neni "ten správnej argumentů".Trat má být pro všechny stejně upravená takže výhodu mohli mít třeba ti co jeli ráno.Žeby se špička obávala zrovna Vás?Mimo Sosnový asi né viď.Nehledej za všim hned mindrák.Závodníci z jiných zemí nedostanou ani na to pivo a jedou před Váma.Při nastaveném českém čunkování jste prostě víc na očích (nejen Vy)a některý případy jsou fakt hustě tragikomický.
masakr 2009-06-14 22:30:27
Tak je videt,ze o tom nic nevis,bylo to nastaveny tak,ze kdyz druhej den nebude prset tak se rozjizdky nechaj a kdyz jo tak se pojedou znova,a na konec se to anulovalo,byl si to tam Hansen s Isachem vybrecet,pritom to byli regulerne odjety rozjizdky a nebyl duvod to anulovat,dokonce nad tim kroutili hlavama i zastupci fasu,a jelikoz tohle vis tak jsi se zase predvedl,musim se tomu smat,to ze nekdo jede na mokru a nekdo na suchu,to se bezne stava,ale tohle byla od nich vypocitavost,stejne kdyz se nemuze Bruca vejit do hmotnostniho limitu,tak se pridaj kila navic a nikdo se nikoho nepta,a dalsi veci a proto ze tohle vsechno znas a vis tak,tak chytre pises,a jedinej nasranej budes asi ty,ale podle toho jak pises tak tam bude osobni mindracek:-))),jo a o uplaceni nepadlo ani slovo,tak nevim co to placas,a jestli nekdo staci a nebo ne,tak v tomhle sportu zalezi hlavne na financich,a ty bohuzel nejsou takovy,aby se s nima nechal drzet krok,ale to ty taky vis.Tak ze se mej krasne a at ti nešplíchá:-)))
Petr Šplíchal 2009-06-14 19:43:00
Pro masakra,vymysleli jste novou zbran na seveřany,pokropit jim trat,to je ono! Co to meleš ohledně Melku,snad maj mít všichni stejný podmínky ne?Tohle byl snad jinej případ ne,než kdyby začalo pršet mezi rozjížkama.Právě za tohle tu ty lidi nasíráte,všichni vám ubližujou,všichni podle vás uplácej,ale holt Pavel už na to nemá )nemyslim jezdecky)aby jim stačil tak se stim smiřte.Kdyby v sobotu pršelo a v neděli ne tak by si taky chtěl jet všechny rozjížky,asi jo vid?
masakr 2009-06-14 09:02:25
To je videt,ze o tom nic nevis.Proc myslis ze byly anulovany rozjizdky v melku,meli strach ze bude druhej den prset a oni budou mit casy na prd,tak se to jednoduse zrusi i kdyz zbejvaj odjet dve rundy.A zadna diskuse se nevede,proste se to tak udela a konec.
karlos 2009-06-12 20:18:33
a jak je to jěště s tima pravidlama,o jakých je řeč atak???nemyslim si že třeba hansen potřeboval měnit pravidla,jestli si ho někde viděl ject tak jede ukázkově,má toho hodně za sebou....mohl každej z nás mu závidět....tak nechápu proč to potřeboval měnit....
masakr 2009-06-12 16:50:31
Pekne napsany a hodne vystizny,doufam,ze to zabere a uz tu nebudou prispevky o kterejch byla rec,a kdyz jo,tak uz je vsechno marny,je to marny,je to marny
Láďa Smetana 2009-06-12 14:29:46
Pro Nevěřím (když už tedy opravdu hodláte zůstat pod přezdívkama): Samozřejmě že kdyby v tom autě seděl Ondy, neměl bych stejnej názor. A to proto, že by byl zkreslenej mojema emocema. Na závodech je to tak vždycky: když dáš ránu ty, je to vpořádku, protože Tě ten před tebou zdržoval, když jí dostaneš, je ten od koho si jí dostal hroznej hajzl!!! To je prostě lidská přirozenost a já jí podléhám stejně jako ostatní, jen se snažím to alespoň trochu eliminovat. Tohle se mne ale netýká, takže o tom mluvím objektivně a s nadhledem. Koukni na to zboku, Jarda byl čumákem u jeho předního kola a na vnitřku. Pak šel na brzdy a tím se Johanson dostal půlkou auta před něj a zavřel to tam. Nicméně netoužím po tom, aby se mnou všichni souhlasili, jen jsem reagoval na výpady (už opakované) typu: nestíhá tak alespoň někoho sejme. A ohledně milionů: sečti si auto, obytňák, vlek, zázemí a vybavení dílny + sada gum na závod, cesta, a spotřební díly na crasche a uvidíš kolik Ti vyjde. A to mluvím o naší skromné výbavě. Pokud chceš jezdit to A finále, tak jen samotné Clio od Piňouse bylo myslím kolem 100t.EUR.
blbeček 2009-06-12 12:22:01
omlouvám se za stupidní názor,ale kudy měl ten nešťastník jako jet?Navíc v tomhle místě to asi ani nečekal (nezkusil to takhle ani gumovej Eriksson).Dobře 50na50,ale bez tý převodovky jo.
Pavel 2009-06-12 11:47:17
Muj tip je ze … se jmenuje Tritecka a udelal hovno. Kdyby ne, rad by se k tomu prihlasil.
michal 2009-06-12 11:34:27
milá nebo milý třítečko. nesmyslné diskuse ani hádající se lidi mě opravdu nebaví takže buď prosím v klidu. tenhle web nebyl a není dělaný pro nějaké počítání přístupů, vždy mi (nám) šlo prioritně o domácí rallyecross, ne o evropu, ne o přístupy a ne o trapné dohadování se. konstruktivní a někam vedoucí témata jsou fajn a jsou vítána (proto jsem rád, že píše masakr i jiní mechanici a lidé s praxí a názorem či zkušenostma). nestojím o zamindrákované blbečky. cením si masakra, jirky galušky a řady dalších, kteří jsou jasně identifikovatelní a za svými názory si stojí, ale opět je tu řada blbů, co vedou debaty sami se sebou. z jednoho počítače použijí tři jména a dohadují se. to mi přijde ujeté. nevidím nic špatného na tom, když se debatuje nad videem. i ti, kteří tam byli live a viděli to, se nemohou shodnout a video jim názor může upravit, na tom také nevidím nic škodlivého. jen opakovaný záběr může napovědět více. když mě tu tak taháš po nástěnkách, jak se jmenuješ ty a co jsi pro tenhle sport udělal? diskusi plní nesmysly podobné těm, které jsi tu teď vyplodil ty. a bouračka JK vs. DJ byla nepříjemná, ale myslím si, že je to fakt 50 na 50. aby johanson zavřel jardu v takovém kalupu byla asi jeho blbost. takže crossu zdar a zkuste psát jen za sebe a nenafukovat diskuse kravinama. díky všem nepokrytcům a rozumným.
piff.ml 2009-06-12 08:42:35
splichynson, pravidla se mění jak se to zrovna hodí a Glazura je pak podepíše. Přeci si nebude někdo pod sebou řezat větev když se doře nažere a ....... .
... 2009-06-12 06:58:24
... a Oberstein se u takové krásné hádky opět ukájí. Přístupy rostou, lidi se hádaj. To je bájo... a kdyby to náhodou utichlo, tak položíme "inteligentní" dotaz, aby to zase začalo nanovo.
splichynson 2009-06-11 22:48:49
Masakře můžeš nám napsat pravidla co řídí isachsen s hansenem?
NEVĚŘIM 2009-06-11 22:13:05
prostě nevěřim,že kdyby v tom žlutym autě seděl Ondy bude mít Ládˇa Smetana (kterýho,jak jsme se dozvěděly závody stojí pár milionů)stejný pohled.Nevěřim,že JK chce někoho poslat do nemocnice,ale jako tvrdý bojovník chtěl využít prořazení soupeře.Reagoval pozdě.Nesmyslné keci,které situaci mají omluvit jsou trapné
karlos 2009-06-11 22:01:01
chlapi a kudy ten johansson měl jet??říkáte jak to zavřel on ale přece když je před kalnym tak nebude mu otevírat cestu a nezajede do toho měkýho když už ta trať byla takhle v prd.....jak napsal blablabla kalný když věděl že ho tam johansson nepustí tak měl ubrat,johansson tam nejel do tý zatáčky tak pomalu,aby kalnýho brzdil.....
Tom Fryč 2009-06-11 20:46:47
Masakr, Jirka a Láďa to napsali naprosto presne! A blablabla tomu nasadil korunu :-))) Jak píše Láďa, jeďte si to každej zkusit, postup Vám napsal, tak kde je problém??? Fakt je to hrozně jednoduchý :-)
blablabla 2009-06-11 19:46:17
to jsou děsný kecy,chtěl tam bejt první jako každej.akorát pozapoměl včas ubrat,když věděl že to tamtudy nepůjde.mimo jine v tu chvíli byl prostě za ním.a stopu volí kdo?opravte mne pokud se mýlím
Jirka Galuška 2009-06-11 16:31:44
Velmi velmi přesné! :-) jak to napsal níže MASAKR /když se mnou poprvé v životě v něčem souhlasil :-) / johanson se vystřelil o kalného ! Věřte,že nikdo z jezdců určitě nechce nikoho poslat do nemocnice. A Jarda K.rozhodně ne ! A až když se pak za ten volant posadíte,až pak zjistíte jak málo času máte-a to nemluvím o čase na rozhodnutí,ale jen o čase na obyčejnou reakci! JG
Láďa Smetana 2009-06-11 15:51:50
Říkal jsem si že se do toho nebudu plést, stejně jako Masakr, že je to zbytečný. Nicméně mi to nedá: K havárce: Ondy stál pár metrů od toho a koukal na to: zavřel to Johanson! Když kouknete na video zezadu, Jarda šel na brzdy ve chvíli kdy to zavřel, ale pokud nechtěl vletět v plném tempu do gum, neměl kam uhnout. Možná že některý z Vás tady by to obětavě udělal a taky by možná ani nejel s Johansonem ale na rozdíl od Jardy (a nás ostatních) rovnou A finále. Ale není nic jednoduššího, než to přijet předvést. Stačí vydělat pár milionů, postavit auto, nakoupit zázemí a naučit se trochu řídit. Je to fakt brnkačka, zvládne to každej, jen do toho. A já narozdíl od vás vám budu fandit i když pojedete poslední a nebo naopak daleko před náma. Je to jen o toleranci pánové. Určitě můžete vyjádřit svůj názor na to čí byla co vina, ale kecy o tom, že někdo někoho bourá protože nestíhá.... Myslím, že diskuse je dobrá věc, ale bylo by dobrý se pod příspěvky podepsat, to taky patří k demokracii. Láďa Smetana
maskr 2009-06-11 09:50:36
Bral jsem to globalne
rádoby odborník 2009-06-11 09:46:36
Masakře závod zastavuje SK, "rakouský idioti"k tomu nejsou kompetentní.Stejné je to se stavem trati.Jinak máš pravdu.
kuba 2009-06-11 09:34:37
Masakře , odvolej to piš dál , moc rád to čtu jak krotíš různé rejpálky a jako by odborníky na motorsport, fakt by to byla škoda tyto stránky bez Masakra
masakr 2009-06-11 08:56:35
Zařekl jsem se,že jsem psát nebudu tohle byl poslední příspěvek,je to tu opravdu síla.Eklundovi fungovalo všechno,spolejhal na to ,ze to zastavej a bude se opakovat start,jelikoz by byl v runde posledni a uz by nemohl nikoho prasit,jenze rakousky idioti nechali rundu pokracovat.Tohle dela Eklund rad,ze postavi auto prez trat,ale tady to bohuzel nevyslo.Jinak mel diry v podlaze a podobne,tak ho nepustili,prvni spravny rozhodnuti FIA co jezdim na zavody.Jinak pravidla ridej Isach s Hansenem a podobne,na nikoho se nebere ohled,ty to panakum z FIA nadiktujou a ty to akorat rychle schvalej,aby se mohli jit zase rychle nazrat a nachlastat,to je vseobecne znamo a zadna diskuze se nepripousti,to pak reknou klidne se sbal a tahni domu,takovy co do neceho kecaj nepotrebujem.A do ty doby co tam budou takovy jako priteplenec Glazur a jemu podobny tak se to nikam nehne,a bude to stat cimdal vic za hhhhhhhhhhhhhhhhh
petr 2009-06-10 18:51:20
Pokud se nemýlím je zatím demokracie - právo projevit vlastní názor.Redakce medi..... má jistě mnoho zajímavých informací.Ty se dají přihnout,přizpůsobit,vylepšit až překroutit.Nebo o některých nepsat.Co se nehodí je potřeba zrušit-tak to bylo v době skoupé na dostupnost informací..........ale ta je pryč jako to Rudé právo. Toto není příspěvek od redakce
Jirka G. 2009-06-10 18:28:12
Oberstein (vydavatel) krade práci konkurenčních webů erc24 a rallycross.com – všichni jsou ještě ublížený. Redakce mediasportu, která byla v Rakousku (informace zřejmě má) napíše o českém jezdci – propaganda? A všechno rozlouskne všeználek Galuška. Jděte se všichni bodnout! To je hnus, co se tu mele za kraviny. Zrušit!
petr 2009-06-10 17:51:30
CHlapi skutečně se díváme na stejný video?Tomuhle se na strkačce říka prasárna,ale možná JK selhaly brzy,jako se mu často stává po startu.Masakře měl bys upřesnit kdo tu FIA v Melku zastupoval.Ten pán ,co přijel BMW zPrahy dokáže skvěle manipulovat s řády a výsledky,řízení závodu a dohled nad bezpečností naprosto nezvládl. Jirko M. čti si co kde chceš,osobně mám Rudé právo za sebou.Propaganda je vymývání mozku a komentáře na Mediasportu není nic jiného.Naši chlapci budou muset počkat s bednou do Sosnové,jinde jak se zdá nestíhají.
Jirka M. 2009-06-10 14:47:20
No výborně, Michal mi krásně pomohl - přesně o tomhle mluvím! Nebylo by lepší se zvednout a jet se podívat na ty závody osobně? Možná by se to tu pak psalo líp ne? Ale jednoduší je to asi rozebírat v diskuzi, to je fakt pro smích už... Přesně rozumím Láďovi Smetanovi s tím, že každej jezdíme na jiný závody...
Jirka M. 2009-06-10 14:40:55
(Neplacený informátor) - Na video se koukne každej a dělá chytrýho, to už tu bylo s Pavlem Koutným... Já se ptal na to co se ti nelíbilo KONKRÉTNĚ ve článku na mediasportu? Jaká propaganda? Co to kecáš? Jsem rád, že si můžu něco někde přečíst a něco se dozvědět. Škoda třeba, že tady jsou jen holé výpisy z výsledků... Sorry ale je to tak... Jinak sám jsem v Rakousku byl, sám starej Johansson přemlouval Jardu aby jel, že to není jeho vina, že prostě přestala fungovat převodovka... Tak co tu zase řešíte za hnus! S tím "vykrádáním" konkurenčních webů je to to samé! Melete kraviny! Zrušte to tady už konečně! Nebo teda takhle: Michale vás tohle baví? Článek od článku horší a horší...
michal 2009-06-10 14:37:10
pro masakra: ty jsi z D1, tak se ptam u zdroje. vis prosim neco vice o eklundove aute? bylo pak pojizdne? neslo rizeni, mohl teda s nim uhnou uz pri zavode, nebo ho tam jen nechal s tim, ze cekal ze si ho nekdo vsimne a zavod zastavi? za horizontem, na kopci a v prachu to je blby...
masakr 2009-06-10 13:56:05
Souhlasím s JG,Johanson se o Jardu vystrelil sam,jinak to tam dopadnout nemohlo,to nebyli zavody,ale utrpeni,co se trate tyka tak i organizacne,a FIA se zas predvedla,dostanou nachlastat,nazrat a ty hovada bafunarsky schvalej vsechno co jim reknou.A toho pitomce Eklunda by meli dat do utulku pro slaboduchy.
Jirka Galuška 2009-06-10 13:41:13
Dovolim si poznámku a svůj názor na tu situaci KALNY-JOHANSSON !! A upozorňuji,že komentář na jiném webu jsem nečetl,tedy nejde o plagiát:-):-) /// Stál jsem uvnitř okruhu,cca 50m od míst crashe. uznávám,že i z tohoto pohledu to vypadalo na vinu Jardy K. !! Ale když jsem si prohlédl video,musím se Jardy K. zastat !!!!!! v tu konkretní chvíli byl JK na vnitřku a nikam doleva už uhnout nemohl. Johansson to velmi brutálně zavřel a doslova se na auto Jk napíchl.....své k tomu přidala i díra která tam byla vyjetá. Takže z mého pohledu-je tam vina v této bouračce čístých 50/50% !!! Jarda K.za to že "nebrzdil a neuhnul" /ale na rovinu kdo z nás vás chce někoho pouštět před sebe??:-) / Johansson za to že to ZVENKU zavřel jak totalní trubka. /// nicméně v rallycrossu se i s tímto musí počítat.Hlavně,že jsou oba celý, plechy nebo lamináty se zalepí... JG
konkrétně vysvětlení situace na videu nahoře nad č 2009-06-10 12:47:07
Jirko M.
Jirka M. 2009-06-10 12:37:19
Jaký komentář konkrétně myslíš - neplacený informátore? J.
neplacený informátor 2009-06-10 11:36:39
příčinu kolize v d1 označuje komentář MC na Mediasportu opravdu svérázně. Raději převzaté informace a vlastní názor než propagandu.
Zeet 2009-06-10 00:52:37
WWW: http://www.rallycross.hu/erc_melk_d1final.html
D1 "A-FINAL" :-) Je to HARDKOR
Karlos 2009-06-09 22:56:15
plně souhlasim s darmožroutem,přehnal to kalný hodně...že to sváděly na tu trať,fakt ten šotol byl hroznej,tim válcem nic s tim neudělaly,stejně tam projelo jedno auto a díry tam byli zas...hlavně za to mohl Kalný....
Lepič 2009-06-09 22:14:36
že by se nám karlos přivlíkl za darmozrouta?? ;o))))))))))))
darmozrout 2009-06-09 21:37:15
dik:-),vypadalo to hrozne...tohle Pan kalny fakt prehnal.to ze uz nestaci na spicku evropy jeste neznamena ze muze nekoho zabit.mel by se nad sebou zamyslet
neautorizovaný informátor 2009-06-08 22:36:36
Johansson byl helikoptérou převezen do nemocnice v St. Pölten, tam byl komplexně vyšetřen a ponechán přes noc na pozorování. Dnes ho pořadatelé dovezli zpátky na Wachauring a teď už je se svým týmem na cestě domů. Taky René Münnich je na tom líp, než to původně vypadalo, ale to už je moc informací najednou :-)
darmozrout 2009-06-08 22:21:36
jak je na tom Johansson?
Jarda ml. 2009-06-08 20:29:31
WWW: http://www.karting.tym.cz
Souhlas s Jirkou
Jirka Galuška 2009-06-08 16:15:22
Nazdárek,koukám že tu pracuje něčí těžce zkoušené ego.... :-) ?!?! Pánové informační výsledkový servis s nějakou tou poznámkou -a na to budeme žádat "vysílací práva" ??? Divné ! Pardon,ale to že je někdo zaplacený,aby dojel na závody až namísto přece neznamená,že jen on může informovat....Základem internetu je právě totalní spojení a totální otevření se informací. A některým z vás právě tento internet umožnuje se schovat a bez jména někoho urážet!! /// Někdo totiž dělá "informátora jen za prachy"/sorry Tome:-)-nic proti tobě!/ a někdo protože ho to baví a chce informovat i ostatní ! kdo z vás/nás určil kde je hranice a co už musí mít copyright??? JG
ERC24 2009-06-07 12:10:06
WWW: http://www.erc24.com
Thanks. ERC24 team
michal 2009-06-07 11:53:42
vím kam péťa míři, jasně, že jsem je viděl... díky.
peťa z jihu 2009-06-07 11:45:56
Muhehe, docela by mě zajímaly ajpí adresy obou příspěvků.
michal 2009-06-07 10:54:33
Jelikož to vypadá, že rozumíte dobře i v našem jazyce, pak odpovídám v něm. Ne, nemám. Sporná pasáž je odstraněna. Omlouvám se. Výsledky jsou brány od pořadatele nebo od časoměřičů, i proto zde (občas) bývají publikovány dříve než na jiných webech. Vždy jsou s kompletními údaji k našim závodníkům.
JUDr. 2009-06-07 10:23:15
no jestli je v rallycrossu potreba copyright i na vysledky, tak to se pekne napakujem
Rallycross.com 2009-06-07 09:29:25
WWW: http://www.rallycross.com
And it seems that the results of the different Divisions are coming form Rallycross Online (www.rallycross.com)
ERC24 2009-06-07 09:20:12
WWW: http://erc24.com
Question. Are you allowed to use without any authorisation information from ERC24? ERC24 team
peťa z jihu 2009-06-06 22:41:05
FIX to byla řacha! doufám že traťákům přepošlou fakturu za opravu! Bravo Míša!
Tom Fryč 2009-06-06 21:31:57
WWW: http://www.artfordsport.com
Ja jen prihodim odkaz na video crashe od kluku z Madarska (z odkazu na mediasport.cz): http://www.rallycross.hu/massive_crash_in_melk.html
Kajik 2009-06-06 20:25:57
WWW: http://Kajmann-team.cz
Pekne Misa
Dušan 2009-06-06 20:17:43
Koukam jaká je tu diskuse tak se taky vložím.Pro pana(levého) závita.Pokud je za to někdo placený tak může informovat přímo z místa.V tom máte pane závit pravdu.Horší je když to někdo přepíše a nenapíše zdroj.K tomu řvaní.Slyšel jsem z doslechu ale panu Rackovi to jde na výbornou.Takže závěrem.Pane závit u Vás jsem rád že se vyjadřujete jen na tom netu pod skrytou přezdívkou.Píšete takový blbosti že se to nedá číst.Hezký večer.
závit 2009-06-06 19:36:12
Když je za to někdo placenej, tak může informovat přímo z místa. já myslel, že ti bude stačit se 3x ročně vyřvat do mikrofonu, ale ty už musíš svoje názory pouštět i na internetu.. Kam jsme se to dopracovali...
michal 2009-06-06 19:31:10
ano, info o bourace je z erc
Tomáš Racek 2009-06-06 19:15:46
Informace o bouřačce jsou kompletně přepsány z ERC24.com. A co si budeme povídat, sosá se z teplého domova odkud se dá. Každopádně je to dobrá práce. Musím to pochválit.
pepe 2009-06-06 18:51:38
Kde takhle rychle berete info?neni to nahodou opisovani?Nemel by tam byt nahodou napsan zdroj?Takhle se zurnalistika nedela.