> Novinky | Diskuzní fórum | Kalendář | Kniha | Galerie | Odkazy | Pneu | Bazar | Kontakt <

RACESTORE.eu

TESPO

PROTLUM

AVON

Sosnová

AKCESPORT


Anketa:

Kalendář:

Náhodné foto:

MČR Sedlčany 1.10.2006 - buginy

 


08.07.2004 00:38:31

Otakar Výborný odpovídá na Vaše dotazy

Přemýšlel jsi někdy s tím, že by jsi mohl sednout za vůz v rally?

Rallye je krásná disciplína, ale bohužel časově a hlavně finančně náročná. Dokonce už jsem měl tu nabídku asi před dvěma roky okusit pár rallysprintů, ale nakonec z toho sešlo, protože jsem se musel naplno věnovat rallycrossu.

Čau Oto, u mě jsi borec a fandím ti. Na to kolik ti je jsi vážně pašák. Přeju ti moc úspěchů a odolnějši techniku. Můj dotaz je podobný tomu, co už zde zaznělo: Je ve tvých podmínkách nemožné provozovat libovolné auto pro divizi 1? Můj dojem je, že jsi v teamu P. Koutného až ten poslední. Je můj dojem zcela špatný? Vim, že se na to asi špatne odpovídá a ze stejně asi neřekneš úplně tak jak to je, ale zvenku to tak vypadá. Drž se a ať kára drží?

Předem děkuji za přání a podporu! Pro mě osobně je zcela nemožné provozovat auto na této úrovni v divizi 1, bavilo by mě stavět si auto dle svých představ, vyvíjet, testovat, prostě se tím živit,ale bohužel nedostatek financí mě to v dohlednu neumožní :-( Dá se říct, že v teamu jsem teď asi ten poslední já,ale jak jsem už říkal, nedostatek financí mi teď neumožní používat lepší techniku.

Zdravím Oto, proč si nevytvoříte svůj vlastní tým, myslím že není problém najít partu nadšenců, kteří by vám pomohli?Peníze by to určitě byli menší než za vypůjčené auto, děkuji. Měl byste chuť vyzkoušet ostrou Xsaru ERC jako má Hansen?

Svůj vlastní team bych chtěl mít, ale není to tak jednoduché jak to vypadá, protože manipulovat s technikou určenou pro divizi 1 už vyžaduje řadu zkušeností a hlavně pro vytvoření dobrého zázemí teamu hodně finančních prostředků. Zatím je pro mě určitě výhodnější si auto pronajmout. Ostrou XSARU od Hansena bych si rozhodně nechal líbit, protože ve spolupráci s fabrikou je toto asi nejlepším nářadím co zatím může být.. Věřím tomu, že bych se s tímto autem rychle naučil.

Zdravím, jak vypadá zázemí teamu, který vede Pavel Koutný? Nemyslíte si, že by bylo potřeba posílít stav mechaniků. Vaše auta trápí někdy až moc technických problémů a zbytečně pak přicházíte o body.

Zázemí teamu je opravdu velké, vlastně v rallycrossu největší v republice a rozpracovanost také. Je pravdou že v poslední době nás trápí technika,nedrží tak jak by měla, největší příčinou toho je vývoj Markovo a výstavba Pavlovo Fábie, který zabere asi nejvíce času, ale také nedostatek některých slíbených dílu, který je zase závislý na ostatních lidech..

Kolik koní má Váš motor?A jaká byla jeho cena?Děkuji za odpověď.

Můj motor letos nebyl bržděný, ale odhadem by měl mít tak 450 koní, jeho pořizovací cenu bohužel nevím..

Jak vycházíš s kubou mrvkou v jednom týmu? jste podobně staří... panuje mezi vámi rivalita? co je pravdy na tom, že kuba jede "tvého" fokuse. toho, co jsi měl jet letos ty.

Vycházíme spolu úplně normálně jako teamový kolegové, když je třeba, tak si navzájem pomůžeme, prostě tak jak by to mělo chodit ve správném teamu.. Měl jsem tu nabídku jet letos Pavlovo Focuse, ale provoz tohoto auta je na nás příliš drahý..

Jak se díváš na spojením šampionátů R a CZ? Je to podle tebe šťastné spojení? Nebo se bez rakušáků spolehlivě obejdeme?

Myslím si, že bez Rakušanů bychom to mohli už rovnou zabalit, protože polovinu startovního pole tvoří oni, ale i tak by si "mistrák" zasloužil o něco více jezdců v každé divizi (hlavně D1) tím by to přitáhlo více diváku i medií, což by náš rallycross jistě potřeboval!!

Je podle tebe hobbycross dobrým základem pro další ježdění? a co 205 gti, ukázala se jako vhodný stroj? byla by dobře připravená i dnes ještě konkurence schopná? co mysliš?

Hobbyrallycross je asi to nejlepší pro začátečníky, já sám jsem se na něm učil 2 roky.. Hlavně není tak finančně náročný. S Peugeotem 205 mám osobně dobré zkušenosti, po nástupu do licenčního rallycrossu jsem s ním zajížděl medailové pozice a hlavně to pro mě bylo auto "za pár korun"

, 08.07.2004 00:38:31, četlo 10283 čtenářů.

[ Zpátky ]

Vaše názory
Jméno
E-mail
WWW
Vzkaz
Smajlík
Kód
opište text z obrázku
   
   
Mára Honzík 2009-12-13 21:25:17
Cau Otas uz si sehnal motor do misaka ? Asi nevis jestli pojedes republiku 2010 v dubnu 24.-25. Se na tu bugynu tesim strasne mooc dik zes nam to domluvil fakt moc dekuju !!!!!!!
k.fugas 2004-07-19 12:53:03
Myslím si že kdyby Ota měl peníze na perfektní tachniku, bylo by to na závodech M.E. zajímavé..
MuKa 2004-07-08 21:49:56
Ted jsem si precetl tento clanek a jsem potesen, vazne pekne. Ota odpovidal tak bezelstne a uprimne az jsem z toho zaskocena a samozrejme potesena. Dobra prace kluci z rallyecross.cz