> Novinky | Diskuzní fórum | Kalendář | Kniha | Galerie | Odkazy | Pneu | Bazar | Kontakt <

RACESTORE.eu

TESPO

PROTLUM

AVON

Sosnová

AKCESPORT


Anketa:

Kalendář:

Náhodné foto:

ME Lydden Hill - Super 1600 - 1.

 


06.05.2007 19:39:18

Konečné výsledky z Portugalska

Divize 1

1.

Lars Larsson

Skoda

2.

Ludvig Hunsbedt

Volvo

3.

Kenneth Hansen

Citroen

4.

Per Eklund

Saab

5.

Andreas Eriksson

Ford

6.

Sverre Isachsen

Ford

7.

Michael Jernberg

Ford

8.

Jos Kuypers

Ford

9.

Morten Bermingrud

Citroen

10.

Harald Sachweh

Opel

11.

Ole Kristian Nottveit

Ford

12.

Koen Pauwels

Ford

13.

Rustam Minnikhanov

Citroen

14.

Joao Tabaio

Ford

15.

Ayrat Shaymiev

Ford

16.

Jean-Luc Pailler

Peugeot

Divize 1A

1.

Zdeněk Čermák

Skoda

2.

Michael De Keersmaecker

Opel

3.

Olivier Bossard

Citroen

4.

Pavel Vimmer

Peugeot

5.

Peter Vingerhoets

Peugeot

6.

Eduard Leganov

VW

7.

Helder Ribeiro

Citroen

8.

Nuno Cardoso

Peugeot

9.

Patrick Mertens

VW

10.

Joaquim Pacheco

Citroen

Divize 2

1.

Tomas Kotek

Honda

2.

Paulo Barros

Opel

3.

Martynas Padgurskis

Renault

4.

Adam Kozak

Renault

5.

Roman Častoral

Opel

6.

Jarmo Hallman

Renault

7.

Josef Iro

Opel

8.

Antonio Lima

Citroen

9.

Jose Azevedo

Peugeot

10.

Victor Magdaleno Juncal

Peugeot

11.

Eduardo Herrero

Citroen

 

Dovolte mi k celému víkendu jen pár poznámek, které možná stojí za to, možná ne (pak promiňte). V divizi 1 vyhrál první rundu Andreas Eriksson, K. Hansen byl až čtvrtý, J.-L. Pailer s novým P207 až osmý (osobně jsem čekal lepší výsledky, ale je to nové auto). Druhé rozjížďky znamenaly úspěch pro Hansena, druhý byl Eriksson, třetí L. Hunsbet s další novinkou – Volvem S40. Mistr Evropy Lars Larsson byl třetí, čtvrtý a teprve až ve třetích rozjížďkách se blýskl "povinným" prvenstvím. Ve finále dokázal porazit multišampióna s C4 Hunsbet s volvem a celkově dojel druhý, pro mě veliké překvapení.  

Divize 1A byla poměrně slabě obsazena, ale my jsem měli hned tři želízka v ohni. bohužel svá auta nestihli připravit ani V. Veverka, ani J. Kalný. Naopak nováčkem v ME se stal Petr Bílek. Tréninky vyhrál Zdeněk Čermák s poměrně velkou převahou, překvapivě třetí dojel Pavel Vimmer, a loňský pronajimatel auta J. Kalného E. Leganov se představil s dlouhou dobu vyvíjeným autem VW Polo a v trénincích skončil před naším šestým Petrem Bílkem. První rozjížďky opět patřily Zdeňkovi před Leganovem a De Keerschmackerem. P. Vimmer byl čtvrtý, ovšem Petr Bílek si "vysloužil" černou vlajku. Proč a zač zatím nevíme, ale snad se nám podaří s Petrem spojit. Zatím nemá ani doručenou SMS. J. Pinomakki první sérii nedokoncčil. Druhou rundu pro sebe opět získal Jihočech Zdeněk Čermák a po dvou prvních místech do třetí série již nenastoupil. Pavel Vimmer byl sedmý, Petr Bílek neodstartoval. Třetí runda se jela bez Zdeňka a tak snadno zvítězil De Keerschmacker, P. Vimmer dojel pátý, P. Bílek stejně jako v tréninku šestý. Finále B jel z našich jen Pavel Vimmer, který se celkově umístil jako čtvrtý, vyhrál Zdeněk před De Keerschmackerem a Bosaardem. Petr Bílek se do desítky bodovaných bohužel nevešel. 

Divize 2 slibovala po prvním domácím závodě napínavé souboje mezi dvojicí našich reprezentantů. Tréninky vyhrál Tomáš Kotek před Romanem Častoralem, Josef Iro s autem po Romanovi dojel osmý. Tomáš vyhrál první a třetí rundu, ve druhé byl druhý. Roman byl druhý, pátý a do třetí již nenastoupil, takže do finále šel až ze druhé řady. Tomáš si vybojoval samozřejmě poleposition, Josef Iro jel B finále a celkově skončil sedmý. Roman až pátý a Tom podruhé v životě vyhrál závod ME. Pokud jste viděli v Rakousku jet Romana a Tomáše, asi jste si všimli, že výkony obou byly velice vyrovnané a v Portugalsku Roman "dostával oblože", ale nehledejte za tím nic víc, než fakt, že Romanova Astra jela již od 1. jízdy jen na tři válce (zřejmě pro to i vynechal třetí rozjížďku) a tak rychlá trať mu nedovolila dosáhnout lepšího výsledku.  

Tomášovi i Zdeňkovi moc gratulujeme ke skvělým výsledkům a Romanovi držíme palce při opravě své motoru od OPC.

Až obdržíme info od dalších jezdců, doplním je pod tento článek, tak se občas vraťte a mrkněnte, jestli něco nepřibylo, ať jsme všichni v obraze.

Aktualita č. 1 od Zdeňka Čermáka: Zdeněk jel se starým autem (nové se sekvencí na svou chvíli teprve čeká). Trať se mu velice líbila, ale byla až příliš rychlá. Neměl žádné problémy, tak uvidíme, jak se popasuje s konkurencí, která bude ve Francii již početnější.

Aktualita č. 2: (neověřené info) Petr Bílek měl prý problémy se spojkou, ve druhé rozjížďce se mu roztrhla lamela, ale kluci dokázali do další rundy auto připravit. Údajně Petr neprojel v jedné z rozjížděk Joker Lap.

Aktualita č. 3: (neověřené info) Pinomakki byl vyloučen prý za nesprávný rozměr přítlačného křídla.

Aktualita č. 4: Do Francie by měl vyrazit mj. Jarda Kalný, Míša Kalná a také Pavel Koutný (snad s focusem).


Michal Oberstein, 06.05.2007 19:39:18, četlo 10302 čtenářů.

[ Zpátky ]

Vaše názory
Jméno
E-mail
WWW
Vzkaz
Smajlík
Kód
opište text z obrázku
   
   
BAKULA 2007-05-10 21:26:23
Michale, nejde napsat a ne odkázat na nějaké stránky o co vlastně šlo??? Nemám slovník , abych si to přeložil
michal 2007-05-09 20:40:27
dekuji jirimu bilkovi za vysvetleni ohledne probleme s komunikaci do portugalska. vasi zpravu mazu, at se nestane z tomasova mobilu verejna ustredna. dekuji, jiz jsme v kontaktu. az budu mit info od kluku, pridam je k clanku.
:-)) 2007-05-07 13:57:50
Malinko si to kluci opravte, podle oficiálních výsledků je to trochu jinak.koukněte na www.rallycross.com a nebo na www.cavr.pt
Petra 2007-05-07 00:43:33
O některých černých vlajkách (včetně té Bílkovy z první rozjížďky) se dočtete na www.erc24.com v článku "Decision 1, 2, 3 and 4".
BAKULA 2007-05-06 21:45:21
co dodat GRATULACE !!!