> Novinky | Diskuzní fórum | Kalendář | Kniha | Galerie | Odkazy | Pneu | Bazar | Kontakt <

RACESTORE.eu

TESPO

PROTLUM

AVON

Sosnová

AKCESPORT


Anketa:

Kalendář:

Náhodné foto:

ZSE Greinbach 2009

 


24.09.2008 22:42:35

Jussi Pinomäki je mistrem

Tak po velice dlouhé době přezkoumávání Renaultu Clio Jussiho Pinomäkiho technickými komisaři FIA je situace jasná. Verdikt zní: auto nemělo žádné nepovolené úpravy. Máme tu tedy dalšího evropského mistra. Stalo se tak po Polsku, kde Jussi letos již posedmé vyhrál. Podezření odle tuzemských odborníků bylo na kontrolu trakce, ale jak vidno, nenašlo se nic.

Michal Oberstein, 24.09.2008 22:42:35, četlo 11170 čtenářů.

[ Zpátky ]

Vaše názory
Jméno
E-mail
WWW
Vzkaz
Smajlík
Kód
opište text z obrázku
   
   
Kevin 2008-09-30 06:56:35
Největší chytrák je tady pozorovatel.Na to ho nikdo nemá.Škoda že ho neznám .Nechal bych si od něj udělat antihrab.
masakr 2008-09-30 06:34:52
Ja vim,napsal jsem to srozumitelne pro vsechny a bez lexiconu
pozorovatel 2008-09-29 21:33:06
pro masakra. Omlouvám se správně je www.autolexicon.net/cz
pozorovatel 2008-09-29 21:29:20
pro masakra. Antriebsschlupfregelung je již níže zmíněné ASR Viz www.autolexikon.net/cz
M.S 2008-09-29 20:45:18
Takže ve finále jsme rozdílní čtyři lidi s úplně stejným názorem na Jussiho...
pozorovatel 2008-09-29 20:18:36
pro Kevina. Jak tě znám ty by jsi rád někoho poučoval, ale nemáš na to znalosti a tak musíš počkat až to za tebe udělá někdo jiný. Času jsi měl dost.
pzorovatel 2008-09-29 20:10:02
pro Kevina. Jak t%C4%9B zn%C3%A1m ty by jsi r%C3%A1d n%C4%9Bkoho pou%C4%8Doval, ale nem%C3%A1%C5%A1 na to znalosti a tak mus%C3%AD%C5%A1 po%C4%8Dkat a%C5%BE to za tebe ud%C4%9Bl%C3%A1 n%C4%9Bkdo jin%C3%BD.%C4%8Casu jsi na to m%C4%9Bl dost.
maskr 2008-09-29 18:45:10
Vybral jsem prvni kram kterej me napadnul,promin ze nejsem peclivka a vsechno jsem nevypsal jako ty,dekuji za pouceni,ja si myslel ze to je priplatkova vybava pro zbohatliky,kola nenuseji pribrzdovat,staci kdyz jednotka omezi vykon a tim padem kola nehrabou,ale auto plynule zrychluje,ze?Myslim ze na zavody nejakej patek jezdim a tohle co Pino tenhle rok jede je dost okaty,tak ze je to neco jako Antriebsschlup­fregelung,coz je kontrolovana trakce
M.S 2008-09-29 17:20:18
to: Masakr - Zaprvé ESP s blokováním prohrabujících kol kol nemá nic společnýho, zaklínadlo se jmenuje třeba ASR. A zadruhé ABS, ASR i ESP jsou programy zjišťující otáčky kol (nějak) na jejichž základě kola přibržďují. Když něco přibržďuje kola, evidentně v takovým autě musí být zařízení, který to umí!! A to páni z FIA, pokud nejsou slepí viděli. Už jsme se bavili o variantě druhé- - vnitřní kontrole trakce, což ale myslíte že je nesmysl... Takže se vracím opět úplně na začátek, buď je to uvnitř, nebo to tam vůbec není, nebo selhala FIA. to: Kevin - Ty chytráku co má společný vzdělání s tím když se někdo něco nebo někoho snaží pěkně ošulit????
Kevin 2008-09-29 07:28:48
Já jak jsem už jednou napsal jsem vás nechtěl poučovat.Udělal to konečně masakr.Takže si to vzdělání už konečně doplňte a netlachejte tady nesmysli.Pro M.S a pozorovatele.
masakr 2008-09-28 18:37:10
Noto dovolene neni,ale proto se to pouziva,ze?Myslim ze se to pouzivalo i v D1,a severani jsou v tom mistri a jejich pratelickovani s FIA,tak maj cestu proslaplou a nikdo jim na nozku neslapne,a pri dnesnich technologii snimac ukrejt neni problem,dalsi vec je ta ze Pino,tam trenoval pred zavodama spolu s Gronholmem,trakce se necha ridit i z boxu ze,to neni zadny problem viz F1,A pro Zbyska,mel jsem tu na vikend rodice,ale inza zajel za1
M.S 2008-09-28 17:56:10
to: Masakr - Samozřejmě znám princip ESP ale pokud vím, tak v D1A není povoleno ABS čili snímače otáček kol jsou věc a přibržďování kol jako věc druhá jsou pasé. Chápu jak to myslíš a myslíš to chytře, ale už jsem to tu psal - možnosti el. diferáku = vnější a vnitřní. Tato možnost je vnější a je možné že tak tak uděláno má. Leda opravdu bezdrátové snímání ot. kol jak psal Zbyšek, třeba i předních, ovšem skryto v těhlici, nebo rovnou v ráfku. Jinak nevím...
Zbyšek 2008-09-28 17:43:12
Co že nejsi v Rakousku Masakře? A musím vstoupit do diskuze ohledně Piňa, i když jsem si odpřísáhl, že už tady s Výrobkama a jemu podobnýma diskutovat nebudu, ale tohle je věc, která mi enormě zajímá. Já si myslím, že má bezdrátové snímání otočí zadních kol pomocí nějakého impulsního magnetického snímače a podle toho mu řídící jednotka ubere výkon na startu, na výjezdu ze zatáček atd. V Polsku to bylo enormně vidět, protože ta trať klouzala. Špéru může mít oboustranou a mechanicky se mu zavře ta strana, která neklouzne, to znamená vnější kolo a to je povolené. K tomu všemu může mít pěkně udělanou nápravu, on jede super a je to tam.
masakr 2008-09-28 17:11:52
A nebo muze ridici jednotka pri zaznamenani prokluzu ubirat vykom motoru,nekdy i min znamena vic,myslim ze je tam spousty moznosti,a neznamena to ze to u nas nezname tak ze to neexistuje,a zaroven si nemyslim ze Pino je takovej velmistr,kdyz dostaval od nasich kluku na prdel a od Bosardovi nemluve,ale kdyz zalizdi srovnatelny casy s D1 tak je to docela podezrely,v polsku to bylo docela pekne videt,a mluvili o tom i mechanici s ostatnich tymu
Masakr 2008-09-28 17:02:50
Proc zrovna diferencial,jsou i jine veci,ze?Prenos muze byt bezdratu,staci snimani prokluzu kola,a na to nemusi bejt aktivni dif,jestli mas auto s esp,tak si to vyzkousej na sotoline s nim a bez nej,uplne jednoducha vec,a myslim ze tyhle veci ohledne motosportu jsou o hodne dal.
M.S 2008-09-28 16:45:13
to: Pozorovatel - thanx. to: Kevin - když radíš doplnit vzdělání, tak meleš z hladu. Potřetí žádám vysvětli jak si myslíš že funguje (nepíšu jak funguje!) elektronická trakce v Jussiho autě. Pokud by viskozita v diferu byla jakkoli měněna elektronicky, kabel tam být musí. Skrytě přes čidlo? Kdo ví, opět je to okatý.. A opět opakuji, tohle vše páni z FIA určitě vědí. Ví toho určitě mnohem víc než pozorovatel, kevin i já. Výjezdy ze zatáček a to takřka na jakýkoli trati, na mokru vyloženě viditelně, byly úplně jinde než u Jardy, Bossarda, Čermáka i Leganova. Takže mi přes Jussiho obří talent a jistě profesionální přístup celýho jeho týmu něco nehraje...
pozorovatel 2008-09-28 12:53:36
Pro Kevina.Tak nás nevzdělaný konečně pouč, ale konkrétně a nepiš tady takové plky. Už Tě k tomu vyzíval M.S a já taky. Ale něco KONKRÉTNÍHO!!!
Kevin 2008-09-28 07:41:57
Pro pozorovatele.To by mě nenapadlo.Pánové nechci Vás tady poučovat,ale doplňte si vzdělání.
pozorovatel 2008-09-28 00:03:55
sis Kevine docela naběh. Měl by si se pouštět pouze do akcí které můžeš dokončit. M.S má pravdu el. řízená trakce pouze něco ovládá a to něco musí někde být. A kdepak asi?
Kevin 2008-09-27 20:58:36
Já to určitě neudělam.To bych už dávno dělal v Magnetti ,ale to auto vidím na každý evropě a uznej sám ,že je trošku jinde.A nebude to jenom jezdeckým uměním.
M.S 2008-09-27 12:41:38
Dobrá tak mě tedy Kevine pouč jak uděláš kostrukčně elektronicky řízenou trakci. Já princip lamelovýho diferáku s elektricky měnící viskozitou znám velmi dobře. Druhá varianta je vnější- přes snímače abs a kotouče, což je u D1A blbost. Tak napiš hlupákovi M.S jak to ve skutečnosti je...
Kevin 2008-09-27 07:47:30
Pro M.SJestli jsi nepochopil očem je trakce tak mě věř že mechanicky nic v diferáku nenajdeš.Celý to kouzlo spočívá v řídící jednotce.A tam jen tak někdo nic nenajde. A vúbec né FIA.Bohužel.Příklad je v předchozích letech F1.
M.S 2008-09-26 22:54:08
Bossard ty nejlepší tlumiče vyrábí, takže podvozkem to není, motory maj všichni podobně vyšponovaný.. Zbývá trakce. Že se nic nenašlo mě osobně nepřekvapuje, i když Bossard se hodně snažil... Magnetti Marelli byl výrobce toho tajemství, což bylo potvrzeno. Meze fíglů jsou velmi vzdálené, ale ač byl elektronickej difer stavěn jakkoliv, pánové od FIA to po rozebrání vidět museli, by museli bejt slepí neee?
masakr 2008-09-26 19:54:29
Jo auto je podle predpisů a homologace,a na nas ma Funus pekne spadeno,a mam dojem ze by to nebavilo nikoho z nas vyhravat podvodem,a email pro Jirku rambleon@centrum.cz
Jirka Bret 2008-09-26 14:46:00
WWW: http://www.jirkabret.com
Je na tebe nějakej mail nebo číslo....nerad bych to řešil tady.Díky
petr 2008-09-26 12:37:44
Čistý auto maji jen u Koutných,vid masakře!
Kevin 2008-09-26 07:46:08
Tomáši máš fakt pěknou garáž na auto.Ćau Pavel V.
Kevin 2008-09-26 07:39:24
Ona ta trakce je třeba chledat u výrobce jednotky.A né v převodovce.Ale to určitě na FIA vědí.CHlavně když se nepodvádí a je to jenom o tom jezdeckém umu.Zavolejte někdo Bosárdovi a zeptejte se ho na to .Myslim ,že tu z Francie bude asi tak za hoďku.Podvodúm zdar.
masakr 2008-09-26 06:11:24
Aspon mam jeste oci kdyz na neco celej rok cumim,a jen tak pro zajimavost,neni to nazor pouze muj,doufam,ze taky vis kdo ten protest podal,a jinak Racku ten klic je opravdu nadhernej,od Pavla jsem treba ja,ale jsou tu znalejsi
Motorovka 2008-09-25 21:04:44
Nejlepší, největší a nejznalejší je tu jedině MASAGR.
Jirka Bret 2008-09-25 20:48:44
WWW: http://www.jirkabret.com
Ahoj kluci,kdo je z vás mechanik Pavla Koutného?? Že jsem to tady před časem někde četl....Potřeboval bych technickou konzultaci.... Jo Tome slušný fotečky!!!! Díky Jirka
Tomáš Racek 2008-09-25 18:53:51
WWW: http://racingfoto.info/index.php?text=434-25-9-200
Odlehčíme téma... :-) http://racingfoto.info/index.php?text=434-25-9-2008-motorsport-ladies-rcmag-foto-t-racek
masakr 2008-09-25 15:24:55
A hlavne na ty sotoline,po ty levy kose,tam jim ujizdel neskutecne,je to divny zrovna tam kde vykonu neni treba,spis dobre trakce:-))),myslim ze rozebiracka,to bylo takove ucpani huby ostatnim,a spis na oko
maskr 2008-09-25 15:20:45
A v polsku to bylo videt az moc
Kevin 2008-09-25 14:38:28
Kdo tomu jen trochu rozumí,tak ví že je to blbost.Na tady to je krátkej i Funés.Každej kdo to auto pozoruje celou sezónu tak ví o čem je řeč.Sportu zdar.
hotovy.vyrobek 2008-09-25 14:14:27
:-)))....jj čeština je ořech...:-)))
bobek 2008-09-25 13:19:22
5 samíc
nehotovej.vyrobek 2008-09-25 10:39:22
sympatak, omlouvam se...
hotovy.vyrobek 2008-09-25 10:21:06
...výzva..omlouvám se..:-)))
hotovy.vyrobek 2008-09-25 10:20:00
Jussi je velkej simpaťák a moc mu fandím. To auto co jezdí to je střela Něo jako Ron Snoeckova Ibiza v roce 2004. Ta taky po startu ujela o auto každýmu. HOlt kdo umí postavit kvalitní auto, ten vítězí. Držím mu palce a je to dobře, že se potvrdilo jak kvalitně a dobře a bez podvodů je to auto postaveno. Není to snad dostatečná vízva pro každýho ambiciozního jezdce v D1a?RC zdar
bobek 2008-09-25 08:41:19
Jissi je pan jezdec,