> Novinky | Diskuzní fórum | Kalendář | Kniha | Galerie | Odkazy | Pneu | Bazar | Kontakt <

RACESTORE.eu

TESPO

PROTLUM

AVON

Sosnová

AKCESPORT


Anketa:

Kalendář:

Náhodné foto:

MMČR Sedlčany - D4

 


21.04.2008 23:11:52

Fotky z Rakouska

Fuglau, Nordring, Rakousko… ať si vzpomenete na co chcete, každému se vybaví něco jiného. Neskutečné zpoždění harmonogramu, protesty, trapné vyhlašování výsledků, nesrovnalosti v naměřených časech, startování zónového závodu praporkem, (neskutečně přiblble) vytyčená místa v depu, chaotické počínání traťáků… Pro fotografy neustále se měnící světelné podmínky, prachová clona na trati, nemožnost akreditace na závodišti apod.

Ne, nebylo vše jen nepovedené a negativní, to ne. Spíš těch zmatků bylo na jeden závod až moc. Na druhou stranu jsme byli svědci skvělých závodů na trati. Mazec, který předváděli v D1A a D4, to se jen tak nevidí.

D1 byla bez šťávy a spojení se zadokolkami je sice logické, ale nezáživné. Premiéra se Subaru nevyšla Pepovi Tůmovi (spojka), ale v trénincích vypadalo auto na trati schopně.

D1A je velice krásné závodění a mému srdci asi nejblíže, ale bohužel naše barvy vyšly naprázdno. Hned v úvodu havaroval Venda Veverka, který se na závody moc těšil a celou zimu strávil v dílně. Petr Bílek i Zdeněk Čermák měli na mnohem, mnohem více než předvedli, bohužel technika byla proti. Skvěle se předvedl Standa Šusta, který je v této divizi příjemným oživením.

D2 upadá, to není nijak objevné zjištění. Investovat do divize, která jede poslední rok evropského závodění je diskutabilní a tak závodění vypadá, jak vypadá. Ještě, že na špici jsou boje mistrů Evropy a republiky. Je dobré, že se objevila nová pěkná auta – Jirka Galuška a Ondra Smetana, ale bohužel prezentace se sériovými díly (na závodní se ještě čeká) nevyšla jak si piloti představovali. Výkon Davida Štefana s osvědčeným autem byl profesionální a velice vyzrálý.

D5 a D6 tvořilo tvrdé trofejácké jádro, kde se blýskl „nováček“ Standa Brunát a dokázal, že když je s kým závodit je férovým, ale proklatě rychlým pilotem. Boje mezi Martinem Mottlem a Tomášem Hurtem byly čisté a divácky záživné. Překvapivě blízko za nimi jezdil Máca Cihlář s rozšířeným Shrekem. Soutěžácká novinka Dušana Breichy se má také čile k životu a z kraje rozjížděk jel v jednom chumlu, ale s přibývajícími koly lehce ztrácel. Honza Skála jede v divizi 1600 opět s autem nižší kubatury a jeho Peugeota 205 provázely problémy s řazením. Nováček Milan Novák s autem z Ralexu byl občas rychlý, ale zvenku to vypadalo, že auto má zatím navrch.

Na závěr bych vysekl poklonu Luboši Čížkovi, který si vybral divizi, kde se Češi neobjevují. Když jezdil třetí za Weissem a Tothem, byl to pěkný pohled, škoda, že auto odstavil ještě před koncem závodů s poničenou karosérií.

Myslím si, že naši zanechali (i přes slabší účast) v Rakousku dobrý dojem. Dle předpokladů by v Sosnové mělo být aut ještě více, tak jen doufám, že vše poběží jako na drátkách a dokážeme, že závody podobné těm právě skončeným, převyšujeme o několik kvalitativních tříd. Máme na to.

A proč to celé píšu? Abych se dostal k fotkám, tak tedy:

PS: Podrobný  a fundovaný komentář přinese Máca ve svém sloupku, tohle berte jen jako úvod k fotogalerii.

Michal Oberstein, 21.04.2008 23:11:52, četlo 10292 čtenářů.

[ Zpátky ]

Vaše názory
Jméno
E-mail
WWW
Vzkaz
Smajlík
Kód
opište text z obrázku
   
   
Honza Skála 2008-04-22 18:51:37
WWW: http://www.peugeotsport.cz
Pro upřesnění těm co nebyli nebo neviděli, ten kolega, který neumí přejíždět nejspíš budu já, tedy pokud kolega během první rundy nestrčil ještě někoho. Myslím pane Nováku, že své jsem Vám k tomu řekl už na závodech a nemám potřebu to trousit po internetu. Jinak, děkuju fotografovi za společnou fotku trofejářu po dojetí finále, opravdu pěkná a krásně vystihuje atmosféru! Hezký!
Milan 2008-04-22 14:12:46
Takovéto závody jsem jel poprvé a když to srovnám se závody v trabantcrossu, které jsem jezdil ještě před šesti lety, tak co se týká organizace a soc. zázemí, tak to vidím nastejno. Nakonec se vyčasilo, jelo se mi celkem dobře a trať byla v rámci možností. Okruh se mi líbil. V první rozjíždce hned v první zatáčce jsem, ale dostal lekci. Ríkal jsem si jedu poprvé, tak pojedu najistotu, pak ale najednou mě začal kolega, který to asi moc neumí předjíždět mimo trať a ke všemu mě ještě naboural. Z trabantcrossu jsem zvyklí na masakr nic se neděje, tam padaly černý vlajky každý závod, ale ta škoda na autě ta zamrzí. Z komisařů to taky nikdo neviděl, ale na fotkách to je. Myslel jsem, že se to v těchto soutěžích neděje a když, tak je to potrestané. V druhé jízdě jsem udělal chybu v druhém kole v první zatáčce mě to vyneslo trochu více než jsem počítal. No a třetí jízda se celkem povedla, tu jsem dojel na druhém místě s časem 2,40 a nějaký drobný. Celkem jsem zpokojený a tak nějak vím, jak to chodí.
michal pro peppina 2008-04-22 13:55:38
nevadi, neubude...
Peppino 2008-04-22 13:20:30
WWW: http://www.racing.prolidicky.cz
Omlouvám se ale Standu Brunáta v černé hučce jsem si musel stáhnout (bomba)
Zbyšek 2008-04-22 08:07:08
Když tak čtu první odstavec, tak nemohu konstatovat více, než nic nového pod sluncem. Letos jsem tam nebyl, ale asi je to tam pořád stejné. Čekal snad někdo něco jiného? Mě osobně přístup pořadatelů z Rakouska nemůže překvapit, protože s arogancí, povýšeností a šlendriánstvím se setkáváme u našich jižních sousedů už několik let.