> Novinky | Diskuzní fórum | Kalendář | Kniha | Galerie | Odkazy | Pneu | Bazar | Kontakt <

RACESTORE.eu

TESPO

PROTLUM

AVON

Sosnová

AKCESPORT


Anketa:

Kalendář:

Náhodné foto:

ME Nová Paka 2007 - D3

 


18.02.2008 16:47:12

Evropská stošedesátka – díl druhý

Další pokračování naší evropské sondy na sebe nenechá dlouze čekat, děkujeme čtenářům a kamarádům za vesměs kladné reakce a jedeme dál...

Co nám přinesl první díl? Cestování: někdo cestuje rád, někdo už méně, za volantem se dá i relaxovat, jiný se o řízení rád podělí, někdo cestu prospí a u některých týmů na střídání mají důmyslný systém.  Dnes se podíváme na nakládání s časem, jak kde berou dny volna a jak řeší dvojzávody?

Jsi daleko od domova na 14 dní, máš rád dvojáky? Jak to řešíš, když se na tom prvním závodě něco přihodí autu?
Jiří GALUŠKA:
Zase tolik zkušeností nemám, takže spíše uvidíme…. Dvojáky jsou ok, rozhodně mi zjednoduší  "plánování života" s ohledem na závody. A závady auta? Pro letošek rozšíříme zásoby náhradních dílů, a co půjde opravit, řešíme na místě. Když to bude velká rána, "let´s go home".
Josef IRO:
Dvojáky mám rád, když se něco přihodí, snažíme se auto zprovoznit….
Jaroslav KALNÝ:
Nemám rád dvojáky z časových důvodů.
Pavel KOUTNÝ: 
Po každém závodě je potřeba dělat na autě, což obvykle obnáší 1 – 2 dny práce. Pokud se přihodí něco závažnějšího, tak se dělá déle. Vše opravujeme přímo na místě. Pokud čekáme na díly, tak doděláváme auto na dalším závodišti.
Pavel VIMMER: 
„Dvoják“ jedeme jenom Portugalsko - Francie, jinak  jezdíme na každý závod zvlášť. Ono se dá přes týden doma stihnout spousta věcí, jak na autě, tak v práci.
Roman ČASTORAL: 
Dvojáky většinou jedeme durch, je to určitě úspornější, ale už se nám stalo, že jsme se vraceli z Portugalska na noc domů, tu jsme strávili v dílně nad opravou auta, ráno se osprchovali, najedli a hned odjeli do Francie.
Tomáš KOTEK: 
Mam rád dvojzávody protože se pak nemusí tak rychle balit a hlavně máme, teda když se nic nestane, pár dní dovolenou. Když se něco stane na prvním závodě, tak opravujeme na místě. Předloni v Portugalsku muselo auto na (rovnací) stolici, a tak jsme s pomocí Paillera využili autodílnu ve Francii.
Zdeněk ČERMÁK:
Dvojzávody nám vyhovují, ne vždy je však kalendář správně sestaven, kdy v roce 2006 byl závod v Norsku a ve Švédsku rozdělen a museli jsme cestu na sever absolvovat dvakrát. Auto musí být připraveno na oba závody spolu s náhradními díly.



Dá se říci, že dva týdny na cestách je dobrá dovolená, jak to bereš ty? Je to především dvojzávod proložený špatně stráveným čekáním na další závody, nebo je to výlet obzvláštněný dvěma závody?
Jiří GALUŠKA:
Dovolená? Pro mě ne. Díky moji práci jsem cestování "využil" a naplánoval v Portugalsku třídenní školení a mezi Belgii a Holanskem mě zase čeká návštěva a konference ve  výrobním závodě Forda v Genku . Takže pro mě budou závody spíše rozptýlení v pracovním šílenství. Doufám,že aspoň pro doprovodný team to ale budou zajímavé výlety.
Josef IRO:
Dovolená
Jaroslav KALNÝ:
Beru to jako dva závody mezi kterými po odpočtení přejezdů jsou zhruba tři dny volna.
Pavel KOUTNÝ: 
Pro mne je to dvojzávod s dobře stráveným časem a těším se na další závod.
Pavel VIMMER: 
Ten týden mezi závody uteče velmi rychle. Když je co pít a jíst, tak je to dobrej relax.
Roman ČASTORAL: 
Vzhledem k časové náročnosti na „normální“ dovolenou času nezbývá, tak se snažíme čas mezi závody využít k odpočinku, ale ne vždy se to podaří, záleží na tom, kolik je práce na autě mezi jednotlivými závody.
Tomáš KOTEK: 
Jsou to hlavně závody ale těch pár dní volna nejsou vůbec špatný protože přes sezónu máme tolik práce že se vůbec nezastavíme.
Zdeněk ČERMÁK:
Jako dovolenou to vůbec nebereme, týden mezi závody trávíme opravami, přesunem a když to okolnosti dovolí tak i relaxem.

Foto z loňské Francie pochází z archivu Pavla Vimmera, díky za ně.

Michal Oberstein, 18.02.2008 16:47:12, četlo 11013 čtenářů.

[ Zpátky ]

Vaše názory
Jméno
E-mail
WWW
Vzkaz
Smajlík
Kód
opište text z obrázku
   
   
masakr 2008-02-19 09:24:41
Jo to byl dobrej zavod,vubec ten vejkend byl celej povedenej:-))),malinko toho stesticka chybelo
Máca Cihlička 2008-02-19 08:58:19
:-) no ještě, aby se masakr hergot neozval. V loňské sezóně v Maďarsku team Pavla Koutnýho exceloval. Na Evropě měl sice sám Pavel dost smůly, ale Jani Passonen tam bavil lidi opravdu vypečenou jízdou dveřma napřed, navíc v jedné rundě s utrženou šaltrpákou a na závodě MMČR zde Marek Zeman pořádal hon na "Mišáky". Jeho předjížděcí manévry v levé zatáčce nahoře u depa patří k zážitkům, na které se nezapomíná.
masakr 2008-02-19 06:11:09
Jasne,ze madarsko,to je nalet
Máca Cihlička 2008-02-18 19:54:28
Určitě Maďarsko. Nyirád.
Mi... 2008-02-18 19:19:11
Poraďte,na který závod ME kromě Sosnový by bylo nejlepší se vydat s přihlédnutím na vzdálenost od ČR,zajímavostí tratě.......