> Novinky | Diskuzní fórum | Kalendář | Kniha | Galerie | Odkazy | Pneu | Bazar | Kontakt <

RACESTORE.eu

TESPO

PROTLUM

AVON

Sosnová

AKCESPORT


Anketa:

Kalendář:

Náhodné foto:

ZSE Greinbach

 


24.09.2007 14:48:33

Českoevropský román o šesti kapitolách

Prolog:

   Pro Vás, co jste byli, bude článek připomínkou na to, co jste zažili. Vás, co jste nebyli, a takových na www.rallyecross.cz moc asi nebude, snad jen, že by někdo byl opravdu vážně nemocen, či jinak vážně zaměstnán, Vás bude informovat o tom, co jste prošvihli a doufám, že poslouží spíše k přiblížení víkendového zážitku, než k tomu, abyste zesmutněli, že jste nemohli být u toho.

   Celá špic přijela. Nechyběl snad nikdo. Byli tu šťastlivci, ale i nešťastlivci. Za divizi 1 byl šťastný vítěz „Larry“ Larsson, fenomenální Guttorm Lindejell, který dojel druhý až po tom, co vyhrál céčko a vyhrál béčko. Andreas Eriksson nádherně „vyslajdoval“ místo třetí. Se smutnou vzpomínkou na srdce Evropy odjeli smolař Kennet Hansen, Michael Jernberg, jehož vůz po sobotní havárii již nešlo opravit, Sver Isachsen, který své smůle pomáhal svou tvrdostí, kterou sporťáci dvakrát potrestali vyloučením. Nejvíce líto však mi bylo pohodového Mortena Bermingruda, kterého křístnutí o sebe s naším domácím Pavlem Koutným znamenalo letecký den, který jeho xsara nemohla v žádném případě přežít.

   V divizi 1a se radoval vítěz Jussi Pinomäki, druhý Olivier Bossard a třetí De Keersmacker, který tak vybojoval titul. Smutný příběh prožil Pavel Vimmer, Péťa Bílek, Véna Veverka. Trestaní byli za „prasečí“ chování Christian Petrakovits a Even Hvall.

   V divizi 2 mají důvod k radosti vítěz závodu Roman Častoral, vítěz šampionátu Tom Kotek, a třetí Hallman Jarmo. Ke strasti má důvod Padguskis, jehož vůz ukázal lidem, jak vypadá celé jeho výfukové potrubí.

Obsah:

Emoce divácké

Vášně závodnické

Rarity automobilové

Okamžiky nezapomenutelné

Poslední puzzlička

Aplaus hromský ... (přečti velká písmena)

 

Kapitola první: „E“ (emoce divácké)

   Nebývalo sosnovským, ani sedlčanským evropským zvykem, že již v pátek dorazíte na posvátné místo závodišťové a potkáte takzvanou laickou veřejnost. Přesto, že jsem na vlnách českých rádií slyšel upoutávky spíše občasné a jakoby na poslední chvíli, v záplavě fanoušků rallyecrossu doslova z celé Evropy se už v pátek vyjímala i početná partička Čechů. Návštěvnost se zvyšovala lineárně až do neděle, kdy se sešlo diváků tolik, že keteringová firma, o které hovořila paní Sosnová v rozhovoru s cihličkou na plynu, zklamala na celé čáře a kolabovala při každé možné příležitosti. Emocí však ve vzduchu bylo někdy i nezvladatelné množství. Když například Václav Veverka senior, celkově bojující s Evenem Hvaalem o rozdíl setin po první rundě, v rundě druhé doplachtil do cíle na sešlápnutou spojkou, neb jeho motor se „na tvrdo“ zastavil, cítili jste s davem takový smutek, že to byla téměř deprese. Když naopak Pavel Koutný ve druhé rundě vyhrál start-cíl, vybuchla ve všech radost taková, že to muselo otřást i těmi nejotrlejšími seveřany v červených parukách, kteří se o výsledcích svých favoritů dozvídali mnohdy jen z vývěskové tabule, neb na trať nedohlédli. Je dokázané, že rychlé střídání návalů radosti se smutkem a obavami unavuje více než fyzická práce. Už víte, proč ze závodů odjíždíme mnohdy unavenější než samotní závodníci?

Kapitola druhá: „V“ (vášně závodnické)

   Neexistuje v rallyecrossu větší mekka pro každého závodníka, než je závod ME. Letošní pravidelní čeští účastníci jistě znají odpověď na otázku: co je to vášeň? Ale i nepravidelní účastníci evropských klání by mi určitě začali odpovídat, že vášeň nemá co dělat se sexem, ale s atmosférou evropského podniku. Když jsem shlédl ve volném tréninku Marka Zemana, jednu z velmi významných ikon českého rallyecrossu, která vždy věděla, jak potrápit Evropany, s automobilem, o kterém hned od začátku bylo jasné, že trápit se bude spíše jeho řidič, váhal jsem, jestli bych být Markem Zemanem, udělal stejný krok. Odpověď je jasná. Neodmítne žádný rallyecrosař, který, dostane  jakoukoliv možnost uzavřít, byť dočasný svazek, s konkubínou zvanou „Evropa“. A tak si Ondra Smetana (želízko rozžhavené do běla), Dušan Breicha (opravdu ryzí eNkař!), Petr Bílek (s konkubínou „Evropa“ dočasně rozhádaný), Standa Brunát (ortodoxní zastánce analogových motorů), Véna Veverka junior (pohodář s jezdeckým srdcem na dlani) Jirka Pánek (závodník, který poznal, co je to sobotní noční šichta) a Honzík Bartoš (kterému v hrudníku tluče autokrosové bojovné srdce se smyslem pro jízdu dveřmi napřed), dali s Evropou v Čechách rande, aby této dámě mohli osobně sdělit, že i s nimi je zapotřebí počítat, a že i oni by se rádi stali jedním z jejích ctitelů.

Kapitola třetí: „R“ (rarity automobilové)

   Estetická úroveň závoďáků rallyecrossu roste z roku na rok, zvláště pak těch evropských. Přepestrou nabídku 14 Fordů, 12 Peugeotů, 9 Renaultů, 8 Škodovek, 6 Opelů, 5 Citroenů, 4 Volkswageny, 3 Volvíčka, 3x Mitsubishi, Po 2 Toyotách, SAABech a Hondách, 1 SEAT, MG, Hyundai a BMW nabídl víkend v mnoha různých variacích. A nevybrat si mezi auty právě to, které nejvíc zatáhlo mé oči za stopky? Tak to možné nebylo. Co auto, to skvost. Kromě bratrů Pinomakiovců (z nichž Jussi jako by jel s autem jiných parametrů, než jeho bratr Kalle, přesto, že polepy byly k nerozeznání) , Jardu Kalnýho s jeho dcerou Míšou (kteří měli opravdu „kalné“ nedělní ráno po sobotní noční směně) a Pera Eklunda s Andrewem Nesbittem jste si nemohli nikoho ve startovním poli s nikým splést. Mohl-li bych hlasovat do hitparády designů, pravděpodobně bych volil Ford Escort po Juhovi Kankkunenovi. Jen je škoda, že místo Juhy za něj tahal někdo, nad nímž měla polepová replika naprostou nadvládu.

Kapitola čtvrtá: „O“ (okamžiky nezapomenutelné)

   Nezapomenutelný okamžik? Tak to byl celý tento víkend. Nikdy se mi nejede domů jako divákovi z takto nádherných závodů dobře. Vždycky je mi smutno, že již skončilo něco, na co jsem se neskutečně dlouho těšil a palčivost nedočkavosti rostla. Pak přijdeš, vytoužený zážitku a krátce na to se staneš vzpomínkou. Kdybych přesto musel vyjmout některé okamžiky z prožitého víkendu, asi bych řekl: dík, že jsem mohl být u toho a vidět radost vítězů závodu a nových mistrů Evropy, smutek těch, kterým se zrovna nedařilo,vidět, jak jezdí Andreas Eriksson sosnovskou šotolinu. Dík, že jsem mohl slyšet jak nádherně zpívá motor nové Fabie Zdenyho Čermáka, slyšet v nevázaném rozhovoru ženský hlas Míši Kalné, který mezi mužskými působil až mýticky (Míša se přiznala, že raději jezdí techničtější tratě, než je Sosnová, přesto její sosnovský výkon stojí za obdiv). Dík, že jsem mohl být blízko evropským esům při rozhovorech pro náš (váš) web, (které Vám postupně naservírujeme a máte se na co těšit) a dík, že jsem u toho všeho mohl být s přáteli, kteří to v tu danou konkrétní chvíli vždy cítili stejně jako já!

Kapitola pátá: „P“ (poslední puzzlička)

   Uplynulý víkend tedy vložil do skládanky poslední puzzličku a dokončil tím obrázek letošního evropského šampionátu. Tato puzzlička, v podobě sosnovského závodu byla jednou z nejbarevnějších, nejkrásnějších a nejdůležitějších v celém roce 2007. My Čechové na ni můžeme být po právu velice hrdí! Pořadatelé, závodníci a všichni zainteresovaní nám k nohám snesli vysoce kvalitní závod, tentokrát vkusně seskládaný bez „trapných“ estrádních vložek estrádních umělců jezdících v traktorech, či jiných nesmyslech, kvalifikovaně, šťavnatě a zasvěceně okomentovaný, a až na pár drobností (občerstvení), přinesli všem motoristickým fandům podnik patřící k těm, které slovy nejde popisovat. Přes to, že moderátoři Milan Hauer a Karel Špaček mi díky skromnosti sobě vlastní zakázali o nich psát, uvádím zde jejich jména. Po rozhovoru s Milanem vím, že mají velkou chuť v moderování pokračovat i nadále na republikové úrovni a já doufám, že čeští pořadatelé jejich služeb využijí.

Kapitola šestá: „A“ (aplaus hromský)

   Aplaus byl. Byl obrovský. A byl upřímný. A měl být proč. A nebyl jen za Sosnu. Byl za celý šampionát a já ho slyším ještě teď! Patřil všem, ale těm nejlepším hlavně. Patřil Tomáši Kotkovi. Proč? Nebuďte bláhoví, vždyť víte. Nejmladší mistr Evropy!!! A jel mistrovsky, hlavou, srdcem, celým tělem! Patřil Romanu Častoralovi, který vybojoval vicemistra a pomohl ukázat, že divize 2 je ve „vlastnictví“ českých reprezentantů. Patřil Pepíkovi Irovi, který je třetím nejlepším „českým Evropanem“ v divizi 2 a umístil se v šampionátu na celkovém 8. místě. Patřil Jirkovi Galuškovi, jenž opanoval místo 9. celkově. V divizi 1a potlesk zazněl pro novopečeného vicemistra Evropy Jardu Kalného, na kterém mohli přihlížející oči nechat nejen na trati, ale i v depu, neboť jako jeden z mála (možná jediný) jezdec se nesmírně aktivně podílel na opravách převodovky a spojky svého vozu. Zněl pro 4. absolutní místo Zdeňka Čermáka a jeho nejkrásnější Fábii v poli, kterou sice ještě čeká uvykací kůra, ale poslední Zdeňkova sosnovská kola naznačila, že pilot svou novou plnokrevnici zkrotit dokáže a napřesrok pojede s jasným cílem… Zněl do uší Pavla Vimmera a pro jeho 8. evropské místo. Bohužel zazněl i ve chvíli, když jeho peugeot společně se škodovkou  Petra Bílka vzhlížely koly nahoru. Pro Míšu Kalnou zněl potlesk speciální, plný obdivu hodného pro ženu, která přes image spíše křehké zranitelnosti se v autě dokáže chovat jako houževnatá nezranitelnost. Zněl pro Vencu Veverku seniora. Bohužel pro něj zněl poněkud dříve, než bychom v neděli chtěli. Díra v bloku na 1. válci jeho nového tenora mu neumožnila vylepšit jeho celkové 24. místo v Evropě. Teď už můžeme jen spekulovat, že přinejhorším 3. místo v Sosnové by ho katapultovalo o 10 míst výše na místo 14. V divizi královské se nejvíce aplaudovalo Pavlu Koutnému. Pavel je celkem neoddiskutovatelně nejrychlejší český „déjedničkář“, ale zároveň patří k největším smolařům. Tleskali jsme! Tleskali jsme jeho vůli, výdrži a entusiasmu, se kterým překonává všechny nesnáze. Ale chtěli jsme tleskat Pavlovi na bedně! V celkovém pořadí se Pavel umístil na 12. místě v Evropě a mezi celkově 40 soupeři nenajdete jiného, kde stojí v kolonce „country“ psáno „CZ“.

Epilog:

   Né, nezapomněl jsem na zadokolkaře. Leč stejně, jako chci vyslovit naději v setkání s mistrovstvím Evropy v příštím roce na posledním závodě v Sosnové, vyslovuji naději ve větší počet zástupců RALLYECROSS CUPu. V žádném případě nesnižuji jezdecké kvality Jose Sterkense, Cato Endersena, či Michaela Stoklasy. Nebude však na škodu, když budou mít větší konkurenci.

   A úplně na závěr mi dovolte Vás, čtenáře navnadit na opravdu velkou kopu pikantních obrázků, jak se na takový svátek sluší a patří a rozhovory s jezdci evropských zvučných jmen, jako například s Perem Eklundem a dalšími.


Marek "Máca" Cihlář, 24.09.2007 14:48:33, četlo 10316 čtenářů.

[ Zpátky ]

Vaše názory
Jméno
E-mail
WWW
Vzkaz
Smajlík
Kód
opište text z obrázku
   
   
darmozrout 2007-10-11 13:43:23
tak s timhle mi nezbyva nic jineho,nez souhlasit.Toho Jaru si vystihl celkem presne
fanda 2007-10-10 20:00:49
asi ma Masakr pravdu.mluvi ze me spis vtzek a jsem prilis neobjektivni.Proti Tobe,Jirko nemam nic,jen me nastvalo jak ho branis.Kalny,je sofer excelentni.Malo kdo umi ridit jako on!Ovsem jako clovek je to hajzl nejhrubsiho kalibru.Ale to sem nepatri.Tak ze sorry...
Jirka 2007-10-09 21:43:38
Zdravím Masakra konečně někdo kdo ví jak to je a kdo neví ať to zkusí ! Možná to vypadá že se napadáme ale to né, jen se tak kočkujeme znáš to, fanda bude taky dobrej šprýmař to dá rozum. Tak si to tak neber a klidně spi hlavně že je mír !!!
Masakr 2007-10-09 20:34:18
Kluci,to jste druzstevnici?Kdyz se auto zkontroluje 100 krat, tak je jasny ze soucastka,ktera se tvari ,ze je uplne v kondici se posere uplne banalnim zpusobem,a pak si clovek drbe hlavu proc ji nevymenil.Priprava by byla vymenit vsechno,ale tohle je takova prevence utechy.A vetsinou,kdyz to je mala rana tak to vetsinou stoji za to,asi jako u nas v holandsku,to byl lehkej breh,ze to nebylo ani videt,a hlavu jsme z toho meli ja zepellin.Kdyz ctu jak se tu napadate,proc?Kazdej neco umi,a nikdo by si zadnyho blba na zavody nevzal,no abych vas predesel tak vyjma me:-))))).A kritizovat nekomu jeho auto,at si dotycnej postavi lepsi a muze ho prodat za vic,ja myslel,ze tahle nevrazivost je pryc a ono;Hovno
Jirka 2007-10-09 18:47:14
A ještě malý dovětek ty učiteli národa tvoje výtka neni scestná ale zcestná !!! Možná bych tě taky něco naučil ale nechci !!!
Jirka 2007-10-09 18:36:42
Teď jsi mě fando vážně dostal !?! Názor na tu směšnou záležitost s mluvnicí máš v předešlém příspěvku od hotového výrobku a myslím že není co dodat. Chápu že všechno víš, všechno znáš a všude jsi byl dvakrát jen nerozumím tomu proč už dávno nejsi v politice tam by jistě byla tvá znalost vyjmenovaných slov nepostradatelná, nebo že by... ??? V každém případě to s tím angažma u nás neklapne my i mi potřebujeme někoho na práci a ne na větný rozbor !!! Škoda určitě by s tebou byla hrozná sranda. PS. Omlouvám se legrace, doufám že je to správně pokud ne tak ty mě jistě opravíš
hotovy.vyrobek 2007-10-08 14:31:32
od RC k ČJ, to je fakt konec. Už se vidím jak uprostřed rozjížďky sepisuju slohovou práci a při nájezdu do posledního kola kontroluju pravopis. To je opravdu směšné. Těším se na další RC závod, a to zatím bohužel jen jako divák.
fanda 2007-10-07 17:52:17
Znám,neznám,pravdou zůstává,že na to,co všechno jste museli opravovat (jak tvrdíš) se toho událo v první rundě moc málo.Tak že,moje výtka na přípravu auta zas není tak úplně scestná,že?Díky za nabídku zaujmout místo po vašem boku,ale nemám zájem.Když už nic,tak něco by se snad našlo,v čem bych vám mohl být prospěšný.Například bych Tě mohl naučit vyjmenovaná slova.Zejména ty po "M" ti moc nejdou.Cituji:"Mi co tomu nerozumíme..."Jirko!Zájmeno "my" je 1.osoba,čísla množného a v těch vyjmenovaných slovech opravdu je!....co dodat?Snad jen,že " Vi ,tomu opravdu nerozumíte" :-))) P.S.: a nezkoušej se vymlouvat na překlep,to "y" je na druhé straně klávesnice
Jirka 2007-10-06 18:56:38
Fando vidím že Jardu moc neznáš, to co tobě se zdá práce na dva nebo tři dni musí "ti co tomu nerozumí" jak jsi "vtipně" poznamenal, zvládnout za dvě nebo tři hoďky a to že pořádně je samozřemostí ! Ale pokud začneš dělat oběma rukama máš rozhodně při tvém talentu možnost zaujmout místo po našem boku. Mi co tomu nerozumíme se rádi poučíme od těch co rozumí všemu tak zdar a na příští sezonu s fandou se těšíme konečně to začne fungovat !?!
fanda 2007-10-05 19:59:07
Jirko....to co si nám tady vyjmenoval je práce tak na tři dny.pokud se má udělat pořádne.Ale pokud si dobře vzpomínám,Jarda žádnej velkej střet v té první (sobotní) rozjíždce neutrpěl,tak že mi nezbývyá,než se zeptat kde tak moc(jak popisuješ) auto poničil???že by to přecijen byla ne zrovna vydařená příprava na závody???
Jirka 2007-09-28 20:19:31
Ta hromada šrotu byla po opravě opět plně funční závodní auto ! To prostě k závodům patří, také se dá jezdit bez větších problémů ale tím pádem bez výsledků kdo chce chápe, kdo nechce hledá výmluvy druhé místo v Evropě v tak našlápnuté divizy nikomu nespadne do klína to si prostě musíš vyzávodit ! Při takovém nasazení technika trpí a často extrémě namáhané díly prostě nevydrží, své o tom ví každý kdo v rallyecrosu něčeho dosáhl a např. u Pavla by mohli mechanici napsat román na pokračování, prostě stačit Evropanům není jednoduché to ale nemá význam vysvětlovat každý ať si to zkusí.
pitomec 2007-09-27 17:05:14
Obdivuhodné,že tahle hromada šrotu našla svého kupce!
Jirka 2007-09-26 19:51:31
pro fandu: Takový chytráky jako ty Jarda potřebuje tak se přihlaš ! To že ráno mohl startovat s opraveným vozem asi nebyla náhoda pro úplnost seznam závad které ti co o tom nic nevěděli odstranili: prasklý držák alternátoru,dva poškozené chladiče, třetí Míši,poškozené plasty,demontáž montáž převodovky,zničená lamela spojky,poškozená elektoinstalace,nefunkční ovládání spojky,poškozené zavírání zadních dveří, utržené plast.podběhy,poškozený držák výfukového potrubí,prasklý brzdič,prasklá poloosa, to je jen stručný výčet k tomu přičti běžný servis na dvou vozech a až zas budeš mít touhu psát rozumy tak přijď ve čtiři ráno k nám do stanu až skončíme s prací dáme řeč ! PS: Stejnou možnost jsi měl v Maďarsku když Míša upadla a ti co tomu vůbec nerozumí ji do rána tu káru opravili tak že mohla bez problémů bojovat o Evropské body v každém případě experty jako jsi ty nutně potřebujem !!!
hotovy.vyrobek 2007-09-26 09:32:38
Opravdu dobré věci(videa) jsou taky na těchto stránkách, jen pro ty, kterří ještě neznají http://www.mediasport.cz/rallycross/videa , taky dělají opravdu dobrou práci při propagaci RC. Přidali tam onboard videa ze Sosny :-)
fanda 2007-09-25 23:56:50
hezké čtení...snad jen pro opravu:"Aplaus hromskýJardovi Kalnému za aktivní podíl při opravě jeho vozu"...ono mu nic jiného nezbývalo,když sebou zapoměl vzít schopného mechanika(pokud ovšem nejakého má) který by tuto opravu zvládl.Spíše se to tam hýřilo lidmi,kteří o tom s největší pravděpodobností nevěděli vubec nic
group B 2007-09-25 14:45:37
Závody MOC pěkné, jenom jsem litoval toho samotnýho chudáka kropiče co si musel SÁM načerpat vodu SÁM pokropit. A dalších dvacet lidí na něj koukalo. (takový bolševický zvyky) Takže organizace skolabovala na všechny směry
Venca 2007-09-25 10:54:02
Pro ondru: jeden technický tip jsem zaslal na Vaší meilovou adresu, zde by to bylo nad rámec obsahu.
meda 2007-09-25 10:13:32
Zdarec chlapy . Stránky jsou super ,ale co my zde schází taková ta kolonka v pravo OBODUJ (něco). Je škoda ,že tyto stránky určitě čtou ,ale nechápou ty pánové nohoře. Já zapoměl podle nich je vše OK.
ondra 2007-09-25 09:50:16
2Venca: Díky za odkazy, určitě na optimalizaci pro vyhledávače zapracujeme.. Zároveň prosím, pokud máte nějaké nápady ke těmto stránkám (ať již obsahové nebo technické), podělte se o ně s námi, díííík!
Venca 2007-09-25 08:52:24
Rád bych teď navázal na příspěvek hotovy.vyrobek, když na něco poukazuji, není to kritika do vlastních řad, ale pohled na to co potřebujeme zlepšit v propagaci. Tyto stránky mám pochopitelně v prohlížeči v položce oblíbené. Zkuste si například zadat do vyhledavače Seznamu slůvko rallycross a pak zkuste najít ve výsledcích vyhledávání tento webový server. Odkaz na tyto stránky nenaleznete ani na těch deseti stránkách co vám vyhledavač nabídne. Něco o vyhledavačích a optimalizaci naleznete například na stránkách: http://www.webgarden.cz/seo-optimalizace-zpetne-odkazy.html http://www.perus.cz/optimalizace-pro-vyhledavace.html Něco užitečného naleznete i zde: http://blog.converter.cz/?cat=8 http://www.seo-expert.cz/ Atd. Internet je dnes alfa i omega, potřebujeme přitáhnout čtenáře(což jsou ti potenciální kýžení diváci). Ostatní formy propagace jsou pak již jen na pořadatelích.
hotovy.vyrobek 2007-09-25 08:03:22
To co tady dělá Máca, ať už to jsou nápady, komentáře, články, rozhovory a hlavně věci, které z této strany monitoru nejsou vidět, je obravsky záslužná činnost. Ta totiž přivede a udrží více lidí u RC, což tento sport potřebuje jako prase drbání (více lidí=více možných peněz od sponzorů). Jen k zamyšlení pánové a dámy. Bude super mít RC závody, po všech stránkách tak, jako jsou ve skandinávii. A to se zajistí, podle mého názoru tím, že bude chodit více lidí. A proto děkuju Mácovi za jeho činnost, která bezesproru láká lidi do ochozů našich RC závodišť.
Venca 2007-09-25 06:43:56
Martine Svobodo já nepíšu nikde proti Mácovi ani písmenko, znám poměry v rallycrossu a takový faux pas bych mu neprovedl. Mimochodem Máca seděl při finále kousek ode mne na šotolinové tribunce a rozdával tam mezi přítomné dobrou náladu a pohodu.
martin svoboda 2007-09-24 23:00:55
panove josef venca a honza vy asi vubec nevyte ocem ten clanek je!neni o organizaci poradatelske ,tak nevym co porad mate proti macovi.ja osobne si myslim ze je to hezky napsane.
ignác 2007-09-24 22:41:41
Ale byl ten pisálek i mezi normálními diváky? Josefe-pisálek co se snaží pravdivě a čtivě přiblížit rallykrosové dění-tedy" Máca"-byl mezi diváky a moc dobře ví jaká byla situace-zažil to na vlastní kůži-žízeň/a byla velká se snoubila s hladem/ a z toho vznikla nutnost najít volné WC-což byl velikej problém.Nechci omlouvat nedostatek,ale pochválil bych aspoň uklizečku-ta se nezastavila a proto bylo na WC aspoň čisto.Pokud se "Máca".který se rve za rallykros jako lev nebude věnovat psaní,bude tady mrtvo
Josef 2007-09-24 20:30:27
To si snad ten kdo sesmolil tento článek dělá legraci ? Ano jezdecké pole velmi kvalitní,naši se rvali jak o život.Ale byl ten pisálek i mezi normálními diváky? Byl vykonat potřebu na hajzlíku?Viděl několika minutovou frontu u ženských toalet?Viděl,jak Babka s Mochanem se rozplýbají ve VIP prostorech nad tím,jak je jim tam dobře?Jim možná.Ale snídaně v neděli ráno za 100 kč byla na pozvracení.Salámy kdovíodkud,džus pro prvních 25 zákazníků.Uvědomil si vůbec pan Mochan,že když mu tam za těchto podmínek přijde ČOI a nebo hygiena,že ten bordel zavřou ? O ně my nejde.Já chci vidět kvalitní auta,jezdce a závody.ALE v důstojných podmínkách.Už teď trnu hrůzou.kolik bude vstupné na setkání mistrů.Co takhle se za spackané ME omluvit divákům cenou,kterou akceptují i patnáctiletí fanoušci ??
Venca 2007-09-24 19:27:33
Román čtivý od E po A, ale hlavně optimistický ve všech směrech. Diváků mohlo být mnohem více, kdyby masáž v médiich byla podstatně větší, jinak by se nemohlo stát, že v sobotu mí někteří známí pravidelně jezdící na tyto závody , nebyli po mém telefonickém upozornění zděšení z toho že to neví.
hotovy.vyrobek 2007-09-24 18:14:38
Kdo nebyl o víkendu v "Sosně", ten neuvěří, neuchytí a hlavně plně nepochopí výstižnost tohoto článku. Je to super.
honza 2007-09-24 17:34:55
máco, ty udelej o rallycrossu knihu a váhově budeš konkurovat zlatejm stránkám