> Novinky | Diskuzní fórum | Kalendář | Kniha | Galerie | Odkazy | Pneu | Bazar | Kontakt <

RACESTORE.eu

TESPO

PROTLUM

AVON

Sosnová

AKCESPORT


Anketa:

Kalendář:

Náhodné foto:

ME Lydden Hill - Super a Touring Cars

 


19.05.2009 11:20:32

3x3 poprvé

Ne ne, FIA nechystá zavést novou třídu pro tříkolová auta s pohonem na všechna kola. Tak daleko zatím nejsme. To jsem jen tak nazval novinku. Rozhodl jsem, že po každém závodě položím vítězům tříd (nebo naším nejlepší v dané divizi) tři stejné otázky a požádám je o odpovědi. Zde je tedy první trojice z divize 1, 1A a 2. První otázka se týkala konkrétního provedení jokerlapu, druhá organizace závodu a třetí směřovala na techniku a taktiku.


Josef Strobl / Roman Častoral / Martin Wicik

D2: Roman Častoral
  • Jokerlap se mi moc nelíbil - pomalý výjezd po regulérní trati, naproti tomu jízda z jokeru byla o hodně rychlejší. Myslím si, že na ME toto řešení neprojde a pořadatele čeká jistá změna.
  • Organizace nebyla nejhorší, bylo to v pohodě. Časový plán dodržovali, takže bez problémů. Jen s vlajkami mohli zacházet lépe.
  • S autem jsme hodně spokojeni. Měl jsem strach z fungování na vodě, ale bylo to skvělé. Na Maďarsko by mělo být ještě lepší, možná už budeme mít novou elektroniku motoru.

Mario Petrakovits / Jarda Kalný / Petr Bílek

D1A: Jarda Kalný
  • Jokerlap byl dobrý, ten je z původní trati, ale nový zkrácený kus stál za prd. Konkrétní provedení je prostě blbé. Nebezpečný je výjezd nakolmo. Odjezd z jokeru je rychlejší. Prostě to měli vyřešit jinak. Kdyby přítomný delegát FIA přišel do depa mezi lidi, asi by se dozvěděl více. Takhle to zprostředkovával mladý Petrakovits.
  • Organizace byla docela dobrá, ale u malého Šusty na boudě to měli zastavit ihned. Ono to bylo přiblble udělané, že do té zatáčky navíc nebylo vidět a v prachu je to nebezpečné.
  • Do závodu jsme šli s tím, že ještě nemáme hotové odpojování řazení a víme, že Seat funguje pořád skvěle. Měřák jsem vyhrál a pak jsem jel kompromis mezi dobrým časem a snahou neublížit autu. Ve druhé rundě jsem šetřil asi moc, tak jsem ve třetí zatáhl víc a byl z toho dobrý čas a rundu jsem vyhrál. Ve finále jsem šel zvenku a bylo jasné, že se pod Mária nedostanu. Taktika mi klapla více než dobře. V pomalém místě jsem ho poťukal, trošku znervóznil a do jokeru jsem šel dříve než on. Do té doby mě brzdil, ale jak jsem měl kus před sebou volný, už jsem se s tím moc nemazal. Zatáhl jsem a přestal šetřit auto. Nakonec se to povedlo a jsem za to moc rád.

Marek Zeman (ten uprostřed)

D1: Marek Zeman
  • Jokerlap? Strašný. To nemá slov. To je takový nesmysl, že větší vymyslet ani snad nemohli. V našem finále to bylo také jen tak tak. Měl jsem problém udržet auto při výjezdu na šotolině a zezadu svištěli kluci o moc rychleji. Neměl jsme z toho dobrý pocit.
  • S praporama si dělali co chtěli. Naprosto nerespektovali úsekové prapory, nehlásili konec, občas to vypadalo jako větrný mlýn. Možná měli traťáky nové a zaučovali je, ale na takhle velkém podniku s tolika auty by se to stávat nemělo. Z auta to někdy vypadalo jako na prvního máje - všichni stáli a mávali…
  • Z auta moc nadšeni nejsme a stále nás to trošku zlobí. Pak se to samo stabilizovalo, nevíme co a proč a to je vždy blbé. Tahle trať není vhodná pro auta s pořádným motorem, není to kam rozjet a pořád to hrabe. Nesmí se na plyn moc šlapat. Auta s výkonem tady paradoxně ztrácí a pořád vyrovnávají nějaký smyk. Nejlépe si tu vedou auta polosériová s výkonem tak akorát. Když jsme jeli eskorta, tak tam byl Pavel asi před pěti lety pátý na ME. Musíš se držet hesla „neprohrabeš“ a pak je to dobré. U fiesty jdu do plynu a ono to hned hrabe. Jinak jsem prokaučoval joker, ale stane se, znáš to. Trať byla díky jokeru fakt příšerná.

Michal Oberstein, 19.05.2009 11:20:32, četlo 10321 čtenářů.

[ Zpátky ]

Vaše názory
Jméno
E-mail
WWW
Vzkaz
Smajlík
Kód
opište text z obrázku